Самооцінювання закладу освіти
ДЕРЕБЧИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ДЖУРИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
23532 вул. Шкільна, 4 с. Деребчин Вінницька область ел.. (04344) 2 – 28 – 40; e-mail: derebchinshkola@gmail.com |
Наказ 30.08.2024 р № 91-ОД Про проведення щорічного самооцінювання якості освіти за напрямом «Управлінські процеси закладу освіти» у 2024/2025 навчальному році Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2000 р. № 1717, Державної національної програми «Освіта. Україна XXI ст.» згідно з типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів» та Статутом ліцею , нормативно-правових актів Міністерства освіти і науки України до початку 2023/2024 навчального року, Концепції «Нова українська школа», беручи до уваги наказ Міністерства овіти і науки України від 09.01.2019 № 17 «Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.03.2019 № 250/33221 (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 127 від 04.02.2020), з метою пошуку шляхів вдосконалення освітньої діяльності в процесі розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, проведення оцінювання якості освітньої діяльності закладу освіти, приведення освітнього та управлінського процесів у відповідність до вимог законодавства НАКАЗУЮ: 1. Провести самооцінювання якості освітньої діяльності за напрямом «Управлінські процеси закладу освіти». Термін: з 02.09.2024 по 13.06.2025р 2. Призначити відповідальною за проведення самооцінювання освітнього середовища керівника та координатора робочої групи Гуменюк Наталію Анатоліївну. 3. Затвердити відповідальних осіб зі складу робочої комісії за проведення вивчення та оцінювання якості освіти за напрямом «Управлінські процеси закладу освіти», враховуючи перелік вимог/правил та критеріїв оцінювання, які визначені у Методичних рекомендаціях «Внутрішня система забезпечення якості освіти: Абетка для директора» (с.35-86), а саме: Додаток 1. 4. Робочій групі: 4.1. Об’єктивні результати щорічного самооцінювання якості освіти та якості освітньої діяльності закладу узагальнювати у відповідності до вимог. 4.2. Для вивчення напряму «Управлінські процеси закладу освіти» важливо чітко визначити індикатори, методи та джерела отримання інформації для кожного критерію, використовуючи, як зразок, схему 1.2. «ВСЗЯО: Абетка директора». 4.3.У процесі самооцінювання якості освітньої діяльності у закладі використовувати такі методи збору інформації, інструменти та джерела отримання інформації: - вивчення документації; - спостереження; - опитування (анкетування, індивідуальне та групове інтерв’ю, фокус-групи); - моніторинг за освітнім середовищем (санітарно-гігієнічні умови, стан забезпечення навчальних приміщень, безпека спортивних та ігрових майданчиків, робота їдальні , вплив середовища на навчальну діяльність тощо); - аналіз даних та показників, які впливають на освітню діяльність. 4.4.Для визначення рівнів самооцінювання«Управлінські процеси закладу освіти» використовувати чотири рівні: - високий; - достатній; - рівень, що вимагає покращення; - низький. 4.5. Оцінювати рівень вивчення «Управлінські процеси закладу освіти» за особисто обраним підходом до самооцінювання: кількісним, описовим або комбінованим, тобто поєднання кількісного й описового. 4.6.Узагальнену інформацію про проведення вивчення і оцінювання «Управлінські процеси закладу освіти» закладу освіти надавати у паперовому та електронному вигляді у формі звітів, презентацій, схем, таблиць, тощо. Термін: до 02.06.2025р. 4.7.Надавати письмові рекомендації та пропозиції щодо вдосконалення діяльності закладу за результатами самооцінювання та спостереження за освітнім середовищем та розглянути їх на засіданні педагогічної ради. Термін: до 02.06.2025р. 5.За результатами самооцінювання підготувати висновки, які будуть складовою щорічного звіту про діяльність закладу освіти та визначити шляхи вдосконалення освітньої діяльності, які стануть частиною річного плану роботи на наступний навчальний рік. Відп. Остапенко С.Г., директор; термін: до 10.06. 2025 р. 6. Виділити у річному плані закладу освіти на 2024/2025 навчальний рік окремий розділ за результатами самооцінювання, як план вдосконалення, врахувавши необхідні критерії та індикатори. Відп. Остапенко С.Г., директор; термін: червень 2025 р. 7. Звіт за результатами проведеного самооцінювання відповідного напряму у закладі освіти розміщувати на веб-сайті Деребчинського ліцею у вкладці «Самооцінювання у закладі освіти». Відп. Стойко О. С., відп. за ведення сайту; термін: червень 2025 р. 8. Розмістити даний наказ на веб-сайті Деребчинського ліцею. Відп. Стойко О.С., відп. за ведення сайту; термін: до 05.06. 2025 р. 9. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Директор ліцею Сергій ОСТАПЕНКО З наказом ознайомлені: Наталія ГУМЕНЮК – Олена СТОЙКО –
|