Стратегія розвитку ліцею
План реалізації
Стратегії розвитку закладу
І. Освітнє середовище.
ІІ. Освітня діяльність.
ІІІ. Педагогічна діяльність.
ІV. Система оцінювання здобувачів освіти.
V. Освітній простір виховної діяльності.
VІ. Управлінська діяльність.
ВСТУП
Підготовка Стратегії розвитку опорного закладу «Деребчинський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Джуринської сільської ради Вінницької області» на 2021 -2026 роки зумовлена якісним оновленням змісту освіти згідно нового Закону України «Про освіту», Концепції нової української школи, який полягає в необхідності привести її у відповідність із європейськими стандартами, потребами сучасного життя, запитами суспільства щодо надання якісних освітніх послуг. Пріоритетними напрямами розвитку освіти є формування сучасних освітніх компетенцій та формування високого рівня інформаційної культури кожного члена суспільства, якісну підготовку підростаючого покоління до життя в основі якого закладена повна академічна свобода.
Стратегія розвитку закладу визначає основні шляхи, скеровує педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, задоволення освітніх потреб здобувачів освіти, створення освітнього середовища, у якому б реалізувалася сучасна модель випускника, особистості, готової до життя з самореалізацією компетенцій, наданих під час здобуття освіти.
Стратегія розвитку закладу спрямована в площину цінностей особистісного розвитку, варіативності й відкритості освітньої системи закладу, зумовлює модернізацію чинників, які впливають на якість освітнього процесу, змісту освіти, форм і методів навчання й виховання, внутрішнього та зовнішнього моніторингів якості знань здобувачів освіти та якості надання педагогами освітніх послуг, прийнятті управлінських рішень.
Стратегія розвитку закладу є комплексом методичних, матеріально-технічних та управлінських проєктів із визначенням шляхів їх реалізації. У ній максимально враховані потреби учасників освітнього процесу.
Основними результатами Стратегії розвитку школи будуть удосконалення й модернізація сучасного освітнього середовища закладу, системні позитивні зміни, підвищення якості надання освітніх послуг. Стратегія розвитку закладу дасть можливість виробити пріоритетні напрями діяльності школи на найближчі роки.
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стратегія розвитку опорного закладу «Деребчинський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Джуринської сільської ради Вінницької області» (далі ОЗ «Деребчинський ЗЗСО І-ІІІ ст..») спрямована на реалізацію Конституції України, Національної доктрини розвитку освіти, Концепції «Нова українська школа» і розроблена на основі Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту». Стратегія враховує потреби сучасного українського суспільства, умови його інтеграції в європейське і світове співтовариство, соціальне замовлення в період оновлення.
Для досягнення нових цілей освіти школа обрала для себе стратегічну ідею – розвиток соціальної компетентності здобувачів освіти, яка є основою універсальної, здатної до динамічного розвитку особистості.
Для формування навичок соціальної компетентності необхідно створити умови для розвитку основних трьох складових соціальної компетентності:
· інтелектуальної компетентності (уміння та навички, які формуються в учнів у процесі предметного розуміння, спонукають до появи високого рівня «особистісного знання» й використовуються для розв’язання нестандартних ситуацій);
· ситуативного самовизначення (уміння робити відповідальний вибір на підставі особистих якостей, здібностей та задатків);
· культури співвіднесення (системи діалогічного сприйняття ціннісних позицій, коли учень у змозі виділити та сформувати особисту ціннісну позицію та співвіднести її з позиціями інших і знайти оптимальне рішення).
Місія закладу: - становлення творчої особистості, яка володіє навичками та компетентностями, що затребувані в кожній сфері інтелектуальної діяльності, яка готова навчатися протягом усього життя, вибирати й оновлювати професійний шлях самостійно.
Мета стратегії розвитку ОЗ «Деребчинський ЗЗСО І-ІІІ ст..» визначити перспективи розвитку закладу освіти як закладу, що надає якісну сучасну освіту шляхом вільного творчого навчання відповідно до суспільних потреб, зумовлених розвитком української держави.
Основними стратегічними завданнями розвитку закладу є:
1. Формування багатомірного освітнього простору для здобувачів освіти, орієнтованого на автономію, академічну свободу для всебічного розвитоку особистості як найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей.
2. Надання освітніх послуг через форми здобуття освіти згідно чинного законодавства.
3. Формування цінностей, необхідних для самореалізації здобувачів освіти.
4. Гуманістична направленість педагогічного процесу, повага до особистості учасників освітнього процесу.
5. Забезпечення якості надання освітніх послуг на початковому, базовому рівнях освіти.
6. Виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям, громадськості, суспільства.
7. Розвиток творчої ініціативи та академічної свободи педагогів в пошуках нових форм і методів професійної діяльності для надання якісних освітніх послуг.
8. Розвиток здобувачів освіти пізнавальних інтересів і здібностей, потреби глибокого й творчого оволодіння знаннями, навчання самостійного набуття знань, прагнення постійно знайомитися з найновішими досягненнями науки й техніки.
9. Прищеплення здобувачам освіти шанобливого ставлення до культури, звичаїв, традицій усіх народів, що населяють Україну.
10. Врахування вікових та індивідуальних особливостей здобувачів освіти,
вибір оптимальної системи способів навчання і виховання з
урахуванням індивідуальних рис характеру кожної дитини.
11.Створення умов для надання освітніх послуг особам з особливими освітніми потребами (інклюзивне, індивідуальне навчання).
12.Виховання свідомого відношення до всіх видів діяльності й людських відносин на основі самостійності та творчої активності здобувачів освіти.
13.Збереження та зміцнення морального та фізичного здоров’я учасників освітнього процесу.
14.Підвищення професійного рівня кадрового потенціалу згідно Положення про атестацію та сертифікацію педагогічних працівників.
15.Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості з приводу роботи закладу на власному вебсайті.
Основні напрями розвитку ОЗ «Деребчинський ЗЗСО І-ІІІ ст..» :
- інформатизація та комп’ютеризація освітнього процесу;
- психологізація освітнього процесу;
- особистісно-орієнтований підхід;
- оновлення процесу навчання на основі інноваційних освітніх технологій;
- переорієнтація освітнього процесу на принципах співробітництва і
співтворчості учня і учителя.
Основні принципи діяльності:
· дитиноцентризм;
· верховенство права;
· забезпечення якості освіти та якості освітньої діяльності;
· забезпечення рівного доступу до освіти без дискримінації за будь-якими ознаками;
· цілісність і наступність системи освіти;
· прозорість і публічність прийняття та виконання управлінських рішень;
· відповідальність і підзвітність перед суспільством;
· нерозривний зв’язок із світовою та національною історією, культурою, національними традиціями;
· свобода у виборі видів, форм і темпу здобуття освіти, освітньої програми;
· фінансова, академічна, кадрова та організаційна автономія у межах, визначених законом;
· гуманізм;
· демократизм;
· єдність навчання, виховання та розвитку;
· виховання патріотизму, поваги до культурних цінностей Українського народу, його історико-культурного надбання і традицій;
· формування усвідомленої потреби в дотриманні Конституції та законів України, нетерпимості до їх порушення;
· формування поваги до прав і свобод людини, нетерпимості до приниження її честі та гідності, фізичного або психічного насильства, а також до дискримінації за будь-якими ознаками;
· формування громадянської культури та культури демократії;
· формування культури здорового способу життя, екологічної культури і дбайливого ставлення до довкілля;
· інтеграція у міжнародний освітній та науковий простір;
· нетерпимість до проявів корупції та хабарництва.
Стратегія розвитку закладу розрахована на 5 років і включає в себе:
І. Освітнє середовище.
ІІ. Освітня діяльність.
ІІІ. Педагогічна діяльність.
ІV. Система оцінювання здобувачів освіти.
V. Освітній простір виховної діяльності.
VІ. Управлінська діяльність.
НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
І. Освітнє середовище закладу освіти
Ключові завдання:
· Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці.
· Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації.
· Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору.
Шляхи реалізації:
1. Постійно підтримувати приміщення й територію закладу освіти з метою створення безпечних та комфортних умов для навчання та праці.
2. Продовжувати поповнювати закладу освіти відповідним навчальним обладнанням, яке необхідне для реалізації освітніх програм.
3. Постійно дотримуватися здобувачами освіти та працівниками закладу вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій.
4. Дотримуватися відповідного алгоритму дій в разі нещасного випадку зі здобувачами освіти та працівниками закладу чи раптового погіршення їх стану здоров’я і вживати необхідних заходів у таких ситуаціях. (Проведення навчання по: Наказ МОН 16.05.19№659 ПОЛОЖЕННЯ про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися із здобувачами освіти під час освітнього процесу ПКМУ 30.11.11№1232 ПОРЯДОК проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві)
5. Підтримувати належні умови для харчування здобувачів освіти і працівників. (Розробка компонентів та впровадження НАССР (програми-передумови, критичних контрольних точок, фактори/ризики. Придбання нового технологічного обладнання).
6. Створювати умови для безпечного використання мережі Інтернет, формувати навички безпечної поведінки в інтернеті в учасників освітнього процесу. (Придбання ліцензованого ПЗ в т.ч. антивірусних програм та їх вчасне оновлення).
7. Сприяти адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу.
(Адаптація та інтеграція здобувачів освіти до освітнього процесу: здобувачів освіти: 1-х, 5-х, новоприбулі учні будь яких класів, діти з особливими освітніми потребами, здобувачів освіти інших етнічних груп населення, соціально вразливих груп тощо, школярі що підвозяться з інших населених пунктів).
8. Адаптація педагогічних працівників до професійної діяльності: при влаштуванні на роботу, під час змін у освітній політиці (прийняття нового законодавства, освітніх стандартів тощо) чи у закладі освіти.
9. Планувати та реалізовувати програми щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі.
10.Забезпечувати дотримання правил поведінки, етичних норм, поваги до гідності, прав і свобод людини учасниками освітнього процесу в закладі освіти.
11.Розробити заходи для протидії булінгу, іншому насильству у відношенні до учасників освітнього процесу та дотримуватися порядку реагування на їх прояви.
12.Облаштувати приміщення та територію закладу освіти для формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору з урахуванням принципів універсального дизайну.
13.Застосовувати у закладі освіти методики та технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
14.Взаємодіяти з батьками дітей з особливими освітніми потребами, фахівцями інклюзивно-ресурсного центру, залучати їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти.
15.Пристосувати освітнє середовище для мотивації здобувачів освіти до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя.
16.Підтримувати у належному порядку простір інформаційної взаємодії та соціально-культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно-ресурсний центр тощо.)
Забезпечення комфортних умов навчання та праці
№за /п |
Зміст роботи |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
2025-2026 |
Огляд приміщень, спортивної зали, території закладу, спортивного майданчика: травень (пуск табору), серпень (приймання школи, паспорт котельні). |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Забезпечення комфортного повітряно-теплового режиму, належного освітлення, прибирання приміщень, облаштування та утримання туалетів, дотримання питного режиму. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Забезпечення раціонального комплектування мережі класів та використання приміщень (з урахуванням чисельності здобувачів освіти, їх особливих освітніх потреб, площі приміщень) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Огляд робочих (персональних робочих) місць для педагогічних працівників - кабінетів (кабінетна система) та облаштованих місць відпочинку для учасників освітнього процесу (рекреації, спортивно-ігрові майданчики) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
5. |
Підготовка приміщення під ресурсну кімнату для інклюзії |
+ |
|
|
|
|
6. |
Замовлення та придбання обладнання НУШ (Примірний перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи Наказ МОН13.02.18№137) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
7. |
Забезпечення мат.-тех. стану харчоблоку. Затвердження примірного 2-тижневого меню. Контроль за якістю продуктів (зберігання, термін, технологія) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Створення безпечних умов навчання та праці
учасників освітнього процесу
№за /п |
Зміст роботи |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
2025-2026 |
Переглянути (розробити), ввести в дію інструкції посадові, з охорони праці, безпеки життєдіяльності, робочі інструкції для працівників закладу |
+ |
+ |
||||
Здійснювати перевірку готовності закладу до нового навчального року |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Підготувати заклад до осінньо-зимового періоду |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Здійснювати аналіз стану травматизму серед учасників освітнього процесу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Проводити навчання з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Проводити вступний, цільові та позапланові інструктажі з працівниками |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Забезпечити утримання електромереж, освітлювальних електрощитів відповідно до вимог ПТЕ, ПТБ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Організувати проведення обов’язкового медогляду працівників |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Забезпечити дезинфекцію, дератизацію приміщень |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Проводити практичне заняття з відпрацюванням плану евакуації |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Забезпечити утримання шляхів евакуації у відповідності з правилами пожежної безпеки |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Забезпечити дотримання санітарно-гігієнічних вимог у приміщеннях, де готується їжа, та їдальні. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
13. |
Розробка компонентів та впровадження НАССР (програми-передумови, критичних контрольних точок, фактори/ризики) |
+ |
|
|
|
|
Проводити внутрішній аудит охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Видати наказ «Про організацію дитячого харчування |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Видати наказ «Про організацію роботи з охорони праці» з чітким розподілом повноважень |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Розглядати питання з охорони праці, безпеки життєдіяльності на педагогічній раді |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Проводити регулярні інструктажі та бесіди з безпеки життєдіяльності серед учнів |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Проводити із здобувачами освіти заходи щодо пожежної безпеки та безпеки життєдіяльності |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
20. |
Моніторинг ПРАВИЛ безпечного користування мережею інтернет в школі. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Мережа класів
№ п/п |
Класи |
Кількість учнів по навчальних роках |
||||
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
2025-2026 |
||
1. |
І |
15 |
16 |
15 |
14 |
14 |
2. |
ІІ |
15 |
15 |
16 |
15 |
14 |
3. |
ІІІ |
20 |
15 |
15 |
16 |
15 |
4. |
ІV |
13 |
20 |
15 |
15 |
16 |
|
Разом |
63 |
66 |
61 |
60 |
59 |
5. |
V |
16 |
13 |
20 |
15 |
15 |
6. |
VІ |
19 |
16 |
13 |
20 |
15 |
7. |
VІІ |
20 |
19 |
16 |
13 |
20 |
8. |
VІІІ |
18 |
20 |
19 |
16 |
13 |
9. |
ІХ |
16 |
18 |
20 |
19 |
16 |
|
Разом |
89 |
86 |
88 |
83 |
79 |
10 |
Х |
12 |
16 |
18 |
20 |
19 |
11 |
ХІ |
23 |
12 |
16 |
18 |
20 |
|
Разом |
35 |
28 |
34 |
38 |
39 |
|
Всього |
187 |
180 |
183 |
181 |
177 |
Створення освітнього середовища,
вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації
№за /п |
Зміст роботи |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
2025-2026 |
ПЛАН ЗАХОДІВ (антибулінгова політика) із запобігання та протидії булінгу (цькуванню) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Згідно наказу МОН України 28.12.2019 №1646 Порядок реагування на випадки булінгу (цькування) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Аналіз частки здобувачів освіти і пед.працівників, які вважають освітнє середовище безпечним і психологічно комфортним |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Навчання, ознайомлення з нормативно-правовими документами щодо виявлення ознак булінгу, іншого насильства та запобігання йому |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Співпраця з представниками правоохоронних органів, іншими фахівцями з питань запобігання та протидії булінгу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Аналіз причин відсутності учнів у школі та вжиття відповідних заходів, в т.ч. з метою запобігання різним проявам насильства ПКМУ від 13.09.17№684 ПОРЯДОК ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Аналіз частки здобувачів освіти (в тому числі із соціально вразливих груп), які в разі потреби отримують у школі психологосоціальну підтримку. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Повідомлення органів та служб у справах дітей, правоохоронних органів у випадку виявлення фактів булінгу та іншого насильства. |
при потребі |
при потребі |
при потребі |
при потребі |
при потребі |
|
Оприлюднення ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ учасників освітнього процесу, спрямованих на формування позитивної мотивації у поведінці учасників освітнього процесу та реалізацію підходу, заснованого на правах людини |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Моніторинг дотримання учасниками освітнього процесу дотримання прийнятих у закладі освіти правил поведінки |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Формування інклюзивного, розвивального
та мотивуючого до навчання освітнього простору
№за /п |
Зміст роботи |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
2025-2026 |
ПЛАН ЗАХОДІВ для поліпшення доступності закладу згідно ДБН В.2.2 40:2018 Інклюзивність будівель і споруд |
+ |
|||||
Облаштування ресурсної кімнати та засобами для осіб з особливими освітніми потребами доступними для школи силами та засобами. |
+ |
|||||
Введення посади асистента вчителя та організація його роботи |
+ |
при потребі |
при потребі |
при потребі |
при потребі |
|
Перегляд Освітньої Програми ОЗ «Деребчинський ЗЗОШ І-ІІІ ступенів Джуринської сільської ради Вінницької області» . для забезпечення корекційної спрямованості освітнього процесу відповідно до Типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами наказу МОН25.06.18№693 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Організація роботи команди психолого-пед.супроводу: • збір інформації про особливості дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби на етапах створення, виконання індивідуальної програми розвитку (ІПР); • визначення напрямів психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг; • розроблення індивідуальної програми розвитку (ІПР); • надання методичної підтримки педагогам з організації інклюзивного навчання; • створення належних умов для інтеграції дітей; • консультації батьків щодо особливостей розвитку, навчаннята виховання дітей; • проведення інформаційно-просвітницької діяльності |
+ |
+ При потребі |
+ При потребі |
+ При потребі |
+ При потребі |
|
Співпраця з ІРЦ щодо псих.-пед. супроводу дітей з ООП |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Розроблення індивідуальних програм розвитку за участі батьків та створення умови для залучення асистента дитини в освітній процес. |
+ |
+ При потребі |
+ При потребі |
+ При потребі |
+ При потребі |
II. Освітня діяльність закладу
Ключові завдання:
· Забезпечення якості освіти відповідно до вимог суспільного замовлення з поєднанням інтелектуальних, творчих, функціональних можливостей кожної дитини, потребами сім’ї, громади.
· Створення якісної системи психолого - педагогічного супроводу навчального процесу для покращення ефективності на засадах гуманітаризації освіти.
· Здійснення загальнообов’язкової освіти в атмосфері вільного творчого навчання у поєднанні з набуттям практичних навичок.
· Утвердження закладу, як школи, де основні зусилля спрямовуються не на просту передачу знань від учителя до учня, а на формування ключових компетентностей здобувачів освіти.
Шляхи реалізації:
1. Забезпечувати комплексну інформатизацію навчального процесу та використання новітніх інформаційних технологій освітньої практики.
2. Продовжувати та вдосконалювати науково-експериментальну роботу в закладі:
· програми розвитку дитини з викладанням основ комп’ютерної грамотності;
· експериментально-дослідну роботу;
· внутрішкільний проєкт «Обдарована дитина».
3. Створювати в школі єдиний освітній інформаційний простір.
4. Створювати належні умови для організації науково-дослідницьких робіт учителів та дітей.
1. Поглиблювати та урізноманітнювати форми співпраці з іншими навчальними закладами;
2. Формувати комунікативні компетентності учнів у володінні іноземними мовами:
· включення в міжнародні освітні проєкти та гранти.
· налагодження мережевих взаємодій з іншими закладами, розвиток закладу як відкритої освітньої системи.
Години на підсилення вивчення предметів
Назва предмету |
Клас |
Кількість годин |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
2025-2026 |
Історія України |
10-11 |
0,5 год. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Математика |
10-11 |
1 год. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Англійська мова |
10-11 |
1 год |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Географія |
10-11 |
1 год |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Введення курсів варіативної частини навчальних планів
Назва курсів за вибором та факультативів
Клас |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
2025-2026 |
Навчальний предмет |
Навчальний предмет |
Навчальний предмет |
Навчальний предмет |
Навчальний предмет |
|
3 |
«Морально-етичне виховання», Л. Слотвинська |
+ |
+ |
+ |
+ |
4 |
«Морально-етичне виховання», Л. Слотвинська |
+ |
+ |
+ |
+ |
5 |
«Основи християнської етики», Т. Барщевський |
|
|
|
|
6 |
«Основи християнської етики», Т. Барщевський |
||||
7 |
«Основи християнської етики», Т. Барщевський |
||||
7 |
«Родинні фінанси» |
|
|
|
|
5 |
«Річний цикл, місяцквіт» |
|
|
|
|
6 |
«Річний цикл, місяцквіт» |
||||
8 |
Українознавство |
||||
5 |
«Народознавство», С.П. Павлюк |
|
|
|
|
6 |
«Народознавство», С.П. Павлюк |
|
|
|
|
7 |
«Народознавство», С.П. Павлюк |
|
|
|
|
10 |
«Народознавство», С.П. Павлюк |
|
|
|
|
10 |
«Захисти себе від ВІЛ», Т. В. Воронцова, В. М. Оржеховська |
|
|
|
|
7 |
Виразне читання (авт.. Л. Сипко) |
|
|
|
|
8 |
Виразне читання (авт.. Л. Сипко) |
|
|
|
|
9 |
Виразне читання (авт.. Л. Сипко) |
|
|
|
|
8 |
Цікава етимологія |
|
|
|
|
9 |
Цікава етимологія |
|
|
|
|
9 |
Історичні постаті |
|
|
|
|
10 |
Технологія писанкарства |
|
|
|
|
11 |
Основи побутової діяльності |
|
|
|
|
10 |
Теорія літератури в школі |
|
|
|
|
11 |
Теорія літератури в школі |
|
|
|
|
ГУРТКОВА РОБОТА
№ |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
2025-2026 |
Назва гуртка |
Назва гуртка |
Назва гуртка |
Назва гуртка |
Назва гуртка |
|
1. |
Волейбол |
|
|
|
|
2. |
Баскетбол |
|
|
|
|
3. |
Шахи, шашки |
|
|
|
|
4. |
Юні друзі природи України |
||||
5. |
Джура |
||||
6. |
Моделювання іграшок-сувенірів |
||||
7. |
Основи захисту Вітчизни |
|
|
|
|
8. |
Робота з деревиною |
||||
9. |
Вокальний спів |
|
|
|
|
10 |
Юні користувачі ПК |
|
|
|
|
11 |
Нащадки козацької слави |
|
|
|
|
Реалізація основних завдань освітньої діяльності
№ за /п |
Зміст роботи |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
2025-2026 |
Забезпечити необхідні умови для виконання Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту» |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Забезпечити необхідні умови для виконання освітньої програми та програм навчальних предметів у відповідності до Державного стандарту початкової та загальної середньої освіти |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Забезпечити необхідні умови для реалізації варіативної частини навчального плану, яка спрямована на задоволення індивідуальних освітніх запитів учнів |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Забезпечити необхідні умови для організації роботи групи продовженого дня для учнів |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Вести облік відвідування учнями навчальних занять |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Забезпечити психологічний супровід освітнього процесу в умовах реформування освітньої галузі |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Створити оптимальні умови щодо початку навчального року |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Створити оптимальні умови щодо завершення навчального року |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Аналіз частки педагогічних працівників, які застосовують систему оцінювання, спрямовану на реалізацію компетентнісного підходу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Здійснити прийом учнів до 1-х класів |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Забезпечення постійного оприлюднення критеріїв, правил та процедури оцінювання навчальних досягнень |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Оновити зміст діяльності шкільної бібліотеки шляхом впровадження в роботу ІКТ |
+ |
+ |
||||
Скласти розклад уроків на рік |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Скласти план-графік роботи комп’ютерного кабінету. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Забезпечити реалізацію оновлених цілей і змісту освіти на основі компетентнісного підходу та особистісної орієнтації з урахуванням світового досвіду та принципів сталого розвитку |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Організувати наскрізний процес навчання та виховання, який формує стійку систему цінностей, компетенцій, мотивів до отримання та використання набутих знань |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Формувати навички соціальної компетентності у здобувачів освіти |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Удосконалювати науково-експериментальну роботу в закладі |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Брати участь у науково-педагогічних проєктах |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Реалізувати внутрішкільний проєкт «Обдарована дитина» |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
ПРОГРАМА проведення внутрішнього моніторингу якості освіти (згідно наказу МОН від 16.01.20№54) ЗАХОДИ МОНІТОРИНГОВО-АНАЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ результати навчання та розвитку здобувачів освіти, формування їх компетентностей |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Долучатися до міжнародних, всеукраїнських, регіональних, міських освітніх проєктів та грантів. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Налагодити мережеву взаємодію з іншими закладами |
+ |
+ |
||||
Створення єдиного інформаційного простору закладу
№за /п |
Зміст роботи |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
2025-2026 |
1. |
Створення на базі бібліотеки шкільного бібліотечно інформаційного центру |
+ |
+ |
+ |
||
2. |
Створення каталогу медіаресурсів шкільній бібліотеці |
+ |
+ |
+ |
||
3. |
Забезпечення доступу до каталогу медіаресурсів ШБ з будь-якого комп’ютеру в школі |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4. |
Забезпечення змістовного наповнення та вчасного оновлення інформаційних ресурсів (інформаційні стенди, сайт закладу освіти, інформація на сайті засновника, сторінки у соціальній мережі) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
5. |
Поповнення програмним забезпеченням кабінету інформатики . |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
6. |
Поповнення передплатними виданнями |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
ІІІ. Педагогічна діяльність
Ключові завдання:
· Створення атмосфери творчого пошуку оригінальних нестандартних рішень педагогічних проблем.
· Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників.
· Формування в педагогів готовності до проходження сертифікації та здійснення інноваційної освітньої діяльності на різних рівнях.
· Оволодіння педагогікою співпраці та співтворчості на принципах особистісно орієнтованих методик надання освітніх послуг.
· Налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти.
Шляхи реалізації:
1. Впроваджувати освітні технології, спрямовані на формування ключових компетентностей і наскрізних умінь здобувачів освіти.
2. Створювати та використовувати цифрові освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, вебсайти, блоги тощо)
3. Сприяти формуванню суспільних цінностей у здобувачів освіти у процесі їх навчання, виховання та розвитку.
4. Використовувати інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі.
5. Впроваджувати методики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
6. Організовувати освітній процес на засадах людиноцентризму.
7. Здійснювати інноваційну освітню діяльність, брати участь в освітніх проєктах, залучатися до роботи як освітні експерти, підвищувати власну професійну майстерність і кваліфікацію.
8. Впроваджувати політику академічної доброчесності.
9. Виявляти громадську активність, ініціативу, креативність.
10.Постійно діяти на засадах педагогіки партнерства, співпрацювати з батьками здобувачів освіти з питань організації освітнього процесу, забезпечувати постійний зворотній зв’язок.
Удосконалення професійної майстерності,
розвитку творчої ініціативи педагогів
№за /п |
Зміст роботи |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
2025-2026 |
Вивчити інтереси педагогів у постійному підвищенні їх професійного, загальноосвітнього та загальнокультурного рівня |
+ |
|||||
Забезпечити безперервність освіти педкадрів, підвищення їхньої кваліфікації і педагогічної майстерності |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Продовжити роботу щодо педагогічного наставництва, взаємонавчання |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Здійснювати ефективне планування педагогічної діяльності шляхом використання сучасних освітніх підходів з метою розвитку соціально компетентної особистості учня |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Застосовувати інноваційні технології, спрямовані на формування навичок соціальної компетентності й наскрізних умінь здобувачів освіти |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Використовувати в освітній процес інформаційно-комунікативні технології |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Упроваджувати елементи SТEM-освіти |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Упроваджувати в освітній процес технології розвитку критичного мислення |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Діяти на засадах педагогіки партнерства, співпрацювати з батьками здобувачів освіти з питань організації освітнього процесу, забезпечувати постійний зворотній зв’язок |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Реалізувати набутий досвід шляхом створення освітніх ресурсів |
+ |
+ |
||||
Створити власне освітнє портфоліо |
+ |
+ |
+ |
|||
Створити електронні предметні кабінети |
+ |
+ |
+ |
|||
Поєднувати наскрізний процес виховання з навчальною діяльністю |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Проводити самоосвітню діяльність |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Проводити майстер-класи, практичні заняття, індивідуальні консультації щодо використання сучасних освітніх підходів з метою розвитку соціально компетентної особистості учня |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Здійснювати інновіційну педагогічну діяльність, брати участь в освітній проєктах |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Брати участь у різноманітних конкурсах фохової майстерності |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Упроваджувати політику академічної доброчесності |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
ІV. Система оцінювання здобувачів освіти
Ключові завдання:
· Здійснення внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти.
· Спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання.
Шляхи реалізації:
1. Забезпечити доступ до відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень.
2. Розробити критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти.
3. Проводити систематичний внутрішній моніторинг якості навчальних досягнень з наступним аналізом результатів навчання здобувачів освіти.
4. Впроваджувати у закладі освіти систему формувального оцінювання.
5. Формувати у здобувачів освіти відповідальне ставлення до результатів навчання.
6. Формувати навички самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти.
7. Виявляти та детально досліджувати концептуальні засади СТЕМ-освіти, їх можливого та доцільного співвіднесення із засадами освіти у навчальному закладі.
8. Розробити критерії оцінки готовності всіх суб’єктів освітнього процесу до впровадження СТЕМ-освіти у школі.
№за /п |
Зміст роботи |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
2025-2026 |
Реалізація наступності при вивченні української та англійської мов, математики в 5-х, |
Н |
Н |
Н |
Н |
Н |
|
Моніторинг навчальних досягнень з української мови, математики та іноземної мови для учнів 9 класу |
Н |
Н |
Н |
Н |
Н |
|
Аналіз частки учасників освітнього процесу, які задоволені загальним психологічним кліматом у закладі освіти і діями керівництва щодо формування відносин довіри та конструктивної співпраці між ними |
Н |
Н |
Н |
Н |
Н |
|
Моніторингове дослідження якості освіти в класах профільного вивчення предметів |
Н |
Н |
Н |
Н |
Н |
|
Моніторинг об’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів 9-х класів |
Н |
Н |
Н |
Н |
Н |
|
Моніторинг об’єктивності оцінювання навчальних досягнень |
Н |
Н |
Н |
Н |
Н |
|
Моніторингове дослідження сформованості читацької компетентності. |
Н |
Н |
||||
Результати проведення підсумкових контрольних робіт з математики, фізики, історії, англійської, німецької та української мови. |
Н |
Н |
Н |
Н |
Н |
|
Результати підсумкових контрольних робіт з базових дисциплін. |
Н |
Н |
Н |
Н |
Н |
|
Рівень навчальних досягнень учнів. |
П |
П |
П |
П |
П |
|
Результати ДПА |
V. Освітній простір виховної діяльності
Ключові завдання:
· Формування основ наукового світогляду, пізнавальної активності і культури розумової праці, вироблення уміння самостійно здобувати знання, застосовувати їх у своїй практичній діяльності;
· Виховання почуття любові до Батьківщини і свого народу як основи духовного розвитку особистості, шанобливе ставлення до історичних пам’яток;
· Сприяння формуванню навичок самоврядування, соціальної активності й відповідальності в процесі практичної громадської діяльності, правової культури, вільного володіння державною мовою, засвоєння основ державного і кримінального права, активної протидії випадкам порушення законів;
· Залучення до активної екологічної діяльності, формування основ естетичної культури, гармонійний розвиток духовного, фізичного та психічного здоров’я;
· Формування культури здорового способу життя.
Шляхи реалізації:
1. Створювати безпечне толерантне середовище шляхом удосконалення соціального захисту учнів, у тому числі дітей пільгових категорій.
2. Здійснювати соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей під опікою, дітей, які знаходяться в складних умовах проживання, дітей з неповних та малозабезпечених сімей, дітей-інвалідів, дітей, які проживають в сім’ях групи ризику, дітей з багатодітних сімей та з сімей учасників АТО.
3. Спрямувати виховну роботу на прищеплення здорового способу життя та зміцнення моральності.
4. Здійснювати соціально-психологічну профілактику негативних явищ в освітньому середовищі, профілактику девіантної поведінки, булінгу (цькування).
5. Створити оптимальні умови для виявлення, розвитку й реалізації потенційних можливостей обдарованих дітей у всіх напрямах: інтелектуальному, творчому, спортивному, естетичному.
6. Створювати сприятливий психологічний клімат у всіх структурних підрозділах освітнього процесу.
7. Організувати діяльність закладу освіти як зразок демократичного правового простору та позитивного мікроклімату через структуру шкільного і класного учнівського самоврядування, стимулювання внутрішньої і зовнішньої активності учнів, їх посильної участі у справах учнівського колективу.
8. Впроваджувати активні форми виховної роботи шляхом застосування інноваційних методів та прийомів.
№за /п |
Зміст роботи |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
2025-2026 |
1. |
Громадянське виховання |
Н |
Н |
П |
МО |
Н |
2. |
Родинно-сімейне виховання |
П |
Н |
МО |
Н |
Н |
3. |
Національно-патріотичне виховання |
Н |
Н |
Н |
П |
Н |
4. |
Трудове виховання |
П |
Н |
МО |
||
5. |
Художньо-естетичне виховання |
Н |
МО |
П |
||
6. |
Морально-правове виховання |
МО |
Н |
Н |
П |
|
7. |
Екологічне виховання |
Н |
Н |
П |
Н |
|