Головна » Звіт директора

Звіт директора

 

 

Протокол

загальних зборів ОЗ «Деребчинський ЗЗСО  І – ІІІ ступенів Джуринської сільської ради».

     

 

   від  02.06. 2021 р.                                                               с. Деребчин

 

          Голова зборів – Гуменюк Н. А.

         Секретар – Погорецька Н. Г.

        Присутні:   43 чоловік ОЗ «Деребчинський ЗЗСО І – ІІІ ступенів» (трудовий колектив, члени ради навчального закладу, батьківського комітету, батьки)

 

Порядок денний:

 

1.Звіт директора ОЗ «Деребчинський ЗЗСО І – ІІІ ступенів» Остапенка Сергія Григоровича про проведену роботу  за 2020 – 2021 н. рік.

2.  Оцінка діяльності директора ОЗ «Деребчинський ЗЗСО І – ІІІ ступенів»  

 

 

 

І. Слухали:  Звіт директора опорного закладу Остапенка Сергія Григоровича про проведену

                        роботу за 2020 – 2021 н. рік.

Виступили:

 

1. Гуменюк Н. А. – заступник директора навчального закладу з навчально – виховної роботи.

Наталія Анатоліївна виступила з інформацією про методичну роботу вчителів і навчальні досягнення здобувачів освіти. На даний час школярі 4, 9, 11 класів звільнені від ДПА.  Здобувачі освіти 11 класу ще здають ЗНО в пунктах тестування.  

Здобувачі освіти 1 – 10 класів навчаються по 4 червня, цей день закінчиться розважальною програмою – квестом «Шукаємо скарби»

В цілому навчальний заклад працює злагоджено, наше завдання зробити ремонт навчального приміщення, оновити освітній простір початкової школи. Ми зробимо все, щоб працювати добре, комфортно при підтримці директора, всіх працівників навчального закладу та батьків. Роботу закладу і директора вважати задовільною.

 

2. Андрущак В. О. – заступник директора навчального закладу з виховної роботи.

Віта Олександрівна відмітила, що виховна робота у навчальному закладі в основному спрямована на виконання основних виховних завдань впровадження інноваційних  виховних технологій та створення цілісної виховної системи у 2020 – 2021 навчальному році .

Протягом навчального року здобувачі освіти взяли участь  у трьох заходах обласного рівня та шести  районного. Відповідно маємо за це нагороди та призові місця: ІІІ місце в  конкурсі «Кращий екокостюм»,  ІІ місце в  конкурсі «Міс осінь», ІІІ місце в обласному турі Всеукраїнської Акції учнівської молоді «Українська революція: сто років надії і боротьби» в номінації «Боротьба українців проти більшовицької диктатури та військової агресії».

 Кожна дитина є обдарованою особистістю тільки потрібно дати можливість їй розкритися і реалізуватися. Проблеми є , були і будуть. Насамперед – це фінансове забезпечення. Бо кожна поїздка, кожен захід як районного так і обласного рівня потребує якихось коштів, атрибутів. Стараємося це частково вирішувати з дирекцією навчального закладу та батьківським комітетом. Всім злагоди, добра, взаєморозуміння, здоров`я.

Роботу директора вважати задовільною.

 

3. Фурман Т. Б. – голова профспілки.

Тетяна Борисівна наголосила на тому, що проблемні питання профспілки  погоджуються з дирекцією навчального закладу. Систематично працівники закладу інформуються про права та гарантії в сфері охорони праці. Профспілка контролює дотримання законодавства про працю, її оплату, режим праці і відпочинку. В цьому році було нагороджено трьох представників нашої закладу, одержали матеріальну допомогу чотири члени профспілки. Роботу директора вважати задовільною.

 

4. Сокіркіна Лілія - учениця 9 класу, президент шкільної республіки «ТЕМП», яка звернула увагу на те, що для неї це велика честь виступати перед колективом  навчального закладу і ДНЗ та батьками, адже це звіт усієї шкільної громади. Я вперше обираюся президентом шкільної республіки «ТЕМП», стараюся цю довіру виправдати. Була учасницею багатьох шкільних, районних  олімпіад, спортивно – виховних заходів. Хочу подякувати вчителям, адміністрації, директору навчального закладу що надавали допомогу у вирішенні питання про забезпечення транспортом для учнівських поїздок на змагання та олімпіади. Цікавилися успіхами , досягненнями, невдачами.  Приємно зазначити що наш навчальний заклад з кожним роком оновлюється, стає все кращим і кращим. Нам, здобувачам освіти, в ній затишно і комфортно навчатися. Спасибі директору і всьому педагогічному колективу за це.

 

5.  Венцковська О. В. - голова методичного об`єднання початкових класів.

Оксана Вікторівна  звернула увагу на те, що всі діти, які мають навчатися в навчальному закладі відвідують дитячий садок, всі підготовлені до навчання. Педагоги початкової школи всі духовно молоді, енергійні, працюють з натхненням, ентузіазмом і в партнерстві з батьками школярів. Дуже багато для нас нової інформації в Державному стандарті початкової школи, ми ці зміни повинні вивчити, самі змінитися і всі ці змінити втілити в роботу. Тому що без цих змін ми не зможемо достукатися до кожної дитини і без проблем навчати дітей за новими стандартами.  Дирекція завжди підтримує всі новації. Роботу директора вважати задовільною.

 

 

    ІІ.     Слухали:

 

     1. Про оцінку діяльності директора ОЗ «Деребчинський ЗЗСО І – ІІІ ступенів»  шляхом

          відкритого голосування.

          В голосуванні взяли участь 43 чол..

 

          Ухвалили: діяльність даного керівника оцінено задовільно.

 

         

 

 

        Голова зборів                                                Н. А. Гуменюк

 

         Секретар                                                       Н. Г.  Погорецька

 

 

 

 

Доповідь

 

 

Для успішної діяльності навчального закладу необхідне розуміння  того, які вимоги ставить держава до випускника сучасної школи. Він повинен бути особистістю, інноватором і патріотом. Так зазначено у Концепції Нової Української Школи, яка є основою нового Закону  «Про освіту».

Тому своїм завданням я бачу створення комфортних умов для навчання, за яких здобувач освіти відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить його активним шукачем шляхів і засобів вирішення проблем та досягнення власної мети.

В основі роботи вчителя стоять ключові компетентності:

- спілкування державною мовою;

- спілкування іноземними мовами;

- математична грамотність;

- компетентності в природничих науках і технологіях;

- уміння навчатись впродовж життя;

- соціальні, громадянські компетентності;

- підприємливість;

- загальнокультурна грамотність;

- екологічна грамотність і здоров`я;

- інформаційно – цифрова компетентність.

 

 

Перспективна мережа класів та здобувачів освіти:

 

 

Роки

2021

2022

2023

2024

2025

2026

класи

1

14

14

13

15

14

13

2

20

14

14

13

15

14

3

13

20

14

14

13

15

4

16

13

20

14

14

13

5

20

16

13

20

14

14

6

20

20

16

13

20

14

7

18

20

20

16

13

20

8

18

18

20

20

16

13

9

14

18

18

18

20

16

10

23

10

15

14

13

11

11

12

23

10

15

14

13

Всього

188

186

173

172

166

156

 

 

 

 

Ключові компетентності і наскрізні вміння створюють «канву» яка є основою успішної самореалізації здобувачів освіти – як особистості,  конкурентоздатної у  ХХІ столітті.

Навчальними програмами передбачено внесок кожного предмета у формуванні компетентностей. Перспективний  план визначає основні шляхи розвитку навчального закладу. Він скеровує педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, задоволення потреб молоді, створення розвивального середовища, в якому б реалізовувалась сучасна модель випускника, що володіє технологіями усного і письмового спілкування різними мовами, в тому числі й комп`ютерного програмування, включаючи спілкування через Інтернет.

У перспективному плані максимально враховані потреби педагогічного, учнівського та батьківського колективів навчального закладу.

У розділах, з яких складається план, сплановані наступні завдання:

- поліпшення розвитку матеріально – технічної бази ;

- удосконалення мережі класів;

- забезпечення розвитку кадрового потенціалу, проходження курсової перепідготовки та атестації педагогічних працівників. План дає можливість виробити стратегічні і пріоритетні напрями діяльності навчального закладу на найближчі 5 років.

Досконале володіння ІКТ та розвинуті комунікативні здібності зумовлюють досягнення життєвого успіху, позитивного соціального іміджу особистості.

Сучасний світ – світ інформаційних технологій, доступ до скарбниць науки нам дарують засоби масових комунікацій. Останнім часом у освітньому просторі України набирає обертів тренд STEM – освіти.

S – наука, T – технології, I – інженерія та математика.

Дивлячись як стрімко змінюється світ, важко передбачити буде через 10 років. По принципу цієї  STEM – освіти дисципліни вивчатимуться не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування окремих знань. Дитина отримує автономність, вчиться бути самостійною, приймати власні рішення та брати за них відповідальність.

 

Кадрове забезпечення.

 

Навчальний заклад укомплектований педагогічними кадрами на 100%, розстановка кадрів здійснюється  відповідно до фаху та компетенції. Із 29 педагогічних працівників 29 мають вищу освіту (100%).

У навчальному закладі працює практичний психолог, який забезпечує психолого – педагогічний супровід здобувачів освіти, у тому числі з особливими освітніми потребами, 2 вчителі – асистенти.

Усі педагогічні працівники вчасно проходять атестацію та курсову перепідготовку.

В навчальному закладі працює висококваліфікований колектив, якому притаманні творчий пошук, впровадження передових педагогічних технологій, що сприяє розвитку творчої діяльності здобувачів освіти, формування високого рівня інформаційної культури, досягнень в учнівських олімпіадах, міжнародному конкурсі української мови імені П. Яцика, математичний конкурс «Кенгуру», конкурс англійської мови.

Хочу зазначити сильні сторони закладу освіти:

- висококваліфіковані надавачі освіти;

- згуртований колектив;

- хороший психологічний клімат.

Оскільки ми живемо в час реформ, зокрема освітньої, то всі педагоги  володіють сучасними гаджетами і використовують їх в роботі.

Організаційно – педагогічну модель закладу складають:

- ШМО гуманітарного, природничо – математичного циклу;

- ШМО вчителів 1 – 4 класів;

- ШМО класних керівників 1 – 11 класів.

 

 

Матеріально – технічна база закладу.

 

Приміщення навчального закладу побудоване за типовим проектом та здане в експлуатацію в грудні 1991 року. Відповідає санітарним нормам і стандартам. Стан шкільної будівлі, території підтримується на достатньому рівні.

В навчальному закладі функціонують:

- 11 навчальних класів + ГПД;

- 2 комп`ютерні класи;

- 1 математичний кабінет;

- актова зала;

- спортивна зала, спортивні майданчики;

- 2 музеї;

-  бібліотека;

- майстерні по дереву та металу;

- кабінет психолога;

- медичний кабінет;

- їдальня;

- методичний кабінет

- учительська.

Навчальний заклад підключений  до мережі Інтернет, є покриття  WI – FI.

Створені умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами.  Забезпеченість школярів літературою – 100%.  Всього в навчальному закладі комп’ютерів – 44 шт. Із них ноутбуків – 29 шт.

Мультимедійних проекторів – 4 шт. Є можливість користуватися мережею Інтернет  як педагогічним працівникам так і здобувачам освіти.

З року в рік покращується матеріально – технічна база закладу.

Спонсорами навчального закладу було придбано холодильник та бойлер.

За сприяння народного депутата  Лариси Білозір  отримали сучасне обладнання для харчоблоку встановлення якого перебуває на завершальній стадії.

 

Перспективний план покращення МТБ навчального закладу.

 

1. Продовжити роботу з пожежного обліку, використання і збереження шкільного майна, ремонту меблів та обладнання;

2. Провести заміну котла в котельні на піролізний;

3. Провести капітальний ремонт вбиралень;

4. Зробити косметичний ремонт спортивної зали;

5. Проводити  поточні ремонти навчального закладу, класів та кабінетів, залучати до цієї роботи батьків, спонсорів;

6. Вирішити питання обладнання ігрового майданчика;

7. Провести капітальний ремонт карниза і сходів парадного входу;

8. Поновити меблі у навчальних кабінетах. 

Всі новини

Контакти