Головна » Новини

Новини

Про підготовку та організований початок 2020 – 2021 навчального року

ДЕРЕБЧИНСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І – ІІІ СТУПЕНІВ

Наказ

 

27.08.2020 р.                                                                                     № 45

 

Про підготовку та організований початок

 2020 – 2021 навчального року.

 

 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 в залежності від епідемічної ситуації в регіоні або окремих адміністративно-територіальних одиницях встановлюється рівень епідемічної небезпеки поширення СОVID-19 («зелений», «жовтий», «помаранчевий» або «червоний» ).

 

2020/2021 навчальний рік у закладах загальної середньої освіти розпочнеться відповідно до особливостей епідеміологічної ситуації в конкретному регіоні або окремій адміністративно-територіальній одиниці, а саме:

1) «зелений», «жовтий» або «помаранчевий» рівень епідемічної небезпеки - відвідування закладів освіти здобувачами загальної середньої освіти дозволено в звичайному режимі;

2) «червоний» рівень епідемічної небезпеки - відвідування закладів освіти здобувачами загальної середньої освіти заборонено, а отже, освітній процес забезпечується з використанням технологій дистанційного навчання.

 НАКАЗУЮ:

1. Забезпечити організований початок 2020/2021 навчального року, проведення свята Дня знань з дотриманням вимог Постанови Кабінету Міністрів України №641 від 22.07.2020 року « Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», постанови Головного санітарного лікаря України від 22.08.2020 №50 « Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у звязку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», відповідних наказів та листів МОН України           (серпень-вересень 2020р.,прот. року).

1.1.Забезпечити створення освітнього середовища для 1-х, 2-х  та 3-х класів Нової української школи .

2. Заступнику директора  з НВ роботи Гуменюк Н. А.:

 2.1. Розробити тимчасовий порядок організації освітнього процессу в навчальному закладі на період карантину у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби щодо належної підготовки  навчального закладу до 2020 – 2021 навчального року.(додаток 1.)

-          забезпечити неухильне виконання Постанови Кабінету Міністрів України

від 12.04.2000 року № 646 "Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку", вжити заходів щодо повного охоплення дітей і підлітків шкільного віку різними формами навчання;

-          вжити заходів щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітей, які потребують корекції фізичного або психічного розвитку влаштовуючи їх до спеціальних навчальних закладів, організовуючи індивідуальне навчання у тому числі у формі екстернату;

 

 

3. Усім педагогічним та технічним  працівникам навчального закладу:

 

-          забезпечити виконання даного порядку на 2020 – 2021 н. р.

 

 

4. Заступнику директора з виховної роботи  Андрущак В. О. разом з класними керівниками 1 – 11 класів забезпечити підготовку та проведення 1 вересня 2020 року Дня знань та першого уроку . Для  здобувачів освіти 1, 11 класу святкову лінійку провести у дворику навчального закладу, а для 2 – 10 класів – перший святковий урок у приміщеннях класних кімнат.

 

5. Підсумки підготовки навчального закладу до нового навчального року та особливості нового навчального року обговорити на засіданні педагогічної ради.

6.  Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор навчльного закладу                                      С. Г. Остапенко

 

З наказом ознайомлені:

Гуменюк Н. А. –

Андрущак В. О. – 

 

                                                                                             Додаток до наказу№ 45

 

                                                      « Про підготовку та організований початок

                                                                  2020 – 2021 навчального року»

 

 

Тимчасовий порядок організації освітнього процесу
в Деребчинському ОЗЗСО І-ІІІ ступенів
в період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) у 2020/2021 навчальному році

 

Розроблено відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України №641 від 22.07.2020 року « Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», постанови Головного санітарного лікаря України від 22.08.2020 №50 « Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у звязку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», відповідних наказів та листів МОН України           (серпень-вересень 2020р.,прот. року).

І. Допуск здобувачів освіти до навчальних занять

1.Здобувачі освіти 5-11 класів приходять до Деребчинського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів ( далі – заклад освіти) в проміжок часу між 7:40 і 8:20.

2. Здобувачі освіти 2-4 класів приходять до закладу освіти в проміжок часу між 8.30 і 8.40,  1 клас – у проміжок часу між 8.40 і 8.50/

3. У приміщення закладу освіти діти заходять через три входи, згідно графіка-схеми. дотримуючись вимог соціального дистанціювання та уникаючи скупчень. Для цього рухаються по розмітці по коридорах.

4. У приміщення закладу освіти здобувачі освіти заходять у захисних масках на обличчі або інших засобах індивідуального захисту.

Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях і на вулиці. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов’язковим!

5. Зустріч дітей 5-11 класів здійснюється у приміщенні закладу освіти біля вхідних дверей черговим учителем та черговим техпрацівником.

6. Зустріч дітей 1-4 класів здійснюється у приміщенні закладу освіти біля вхідних дверей класоводом.

7. Черговий учитель проводить візуальний огляд дитини на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), запитує про самопочуття в дитини.

8. Черговий техпрацівник обробляє руки дітей антисептичним засобом із загальним вмістом спирту не менше 60%, який вони втирають протягом 30 секунд.

9. Діти 5-10 класів йдуть до навчального кабінету. Біля навчального кабінету їх зустрічає класний керівник.

10. Діти 1-4 класів у супроводі класоводів ідуть до своїх навчальних кабінетів (змінне взуття та верхній одяг залишають у спеціально відведеному для цього місці в навчальному кабінеті).

Особам, які не є учасниками освітнього процесу, а також батькам та особам, які супроводжують дітей, вхід у приміщення навчального закладу заборонений!

Здобувачі освіти без захисної маски на обличчі, з ознаками гострої респіраторної хвороби, з температурою понад 37,20С не допускаються до закладу освіти!

ІІ. Дії чергового вчителя

1. Розпочинає роботу о 7:40.

2. Зустрічає дітей та обробляє руки учнів антисептичним засобом.

3. Відповідає за дотримання гігієнічних норм учнями 5-11 класів на перервах.

4. Виконує свої обов’язки відповідно зони чергування:

– шкільне подвір’я (асфальтований майданчик перед головним входом у приміщення закладу освіти; перебування учнів дозволяється за сприятливих погодних умов): слідкує за дотриманням гігієнічних норм і соціального дистанціювання дітьми 5-11 класів;

– їдальня: слідкує за дотриманням гігієнічних норм і соціального дистанціювання під час прийому їжі дітьми 5-11 класів;– кімната гігієни: слідкує за дотриманням гігієнічних норм дітьми 5-11 класів і за тим, щоб не було скупчення здобувачів освіти.

5. Повідомляє медичній сестрі (класному керівникові, директорові школи) про будь-які симптоми гострого респіраторного захворювання, виявлені в учня.

ІІІ. Дії вчителя початкових класів

1 Зустрічає дітей свого класу біля свого входу. Після візуального огляду дітей обробляє руки дітей антисептичним засобом і супроводжує їх до класної кімнати, де діти перевдягаються та перевзуваються в змінне взуття.

2. Протягом навчального дня слідкує за дотриманням гігієнічних норм учнями свого класу.

3. Протягом навчального дня проводить моніторинг стану здоров’я дітей, а також організовує регулярну комунікацію з батьками вихованців для з’ясування стану здоров’я дітей.

4. Повідомляє медичній сестрі (класному керівникові, директорові школи) про будь-які симптоми гострого респіраторного захворювання, виявлені в дитини.

5. Організовує питний режим дітей із використанням індивідуального посуду.

5. Перед початком уроків англійської мови, інформатики та фізичної культури організовано супроводжує вихованців до вчителя-предметника, який бере на себе відповідальність за дотримання гігієнічних норм. Після завершення уроків англійської мови, інформатики та фізичної культури вчителі-предметники організовано супроводжують дітей до класовода, який бере на себе відповідальність за дотримання гігієнічних норм.

6. Після кожного уроку провітрює приміщення;.

7. Після закінчення навчальних занять виводить дітей на шкільне подвір’я, де на них чекають батьки або особи, які їх супроводжують, на яких покладається відповідальність за дотримання учнями гігієнічних норм за межами закладу освіти.

ІV. Дії класного керівника

(виконує також учитель початкових класів)

1. Інформує батьків про правила організації освітнього процесу, відвідування закладу освіти та перебування в ньому в умовах профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби.

2. Надає роз’яснення батькам  щодо необхідності впровадження в закладі освіти обмежувальних заходів стосовно відвідування закладу освіти сторонніми особами.

3. Спілкування з батьками проводить переважно дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку.

4. Проводить роз’яснювальну роботу з дітьми щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби.

5. Перед початком занять проводить опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.

6. Протягом дня регулярно моніторить та аналізує відвідування занять дітьми з метою раннього виявлення захворювань.

7. Інформує батьків та учнів про організацію питного режиму в закладі освіти.

8. Повідомляє медичній сестрі (класному керівникові, директорові школи) про будь-які симптоми гострого респіраторного захворювання, виявлені в учня.

V. Дії вчителя-предметника

1. Приходить до навчального кабінету та слідкує за дотриманням санітарних і гігієнічних норм протягом уроку.

2. Уникає організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між дітьми.

3. Слідкує за тим, щоб після закінчення уроку діти організовано покинули навчальний  кабінети (інформатики, англійської мови, математичний, спортивна зала, майстерні) і забрали свої речі.

4. Після уроку провітрює приміщення.

5. Повідомляє медичній сестрі (класному керівникові, директорові школи) про будь-які симптоми респіраторного захворювання, виявлені в учня.

VІ. Дії учасників освітнього процесу на перерві

1. Діти дотримуються норм соціального дистанціювання на вулиці (за сприятливих погодних умов) або у вестибюлі закладу освіти (під час пересування приміщенням використання захисних масок є обов’язковим для всіх здобувачів освіти і працівників школи).

2. Перебування дітей під час перерви на вулиці обмежене зонами відпочинку:

– асфальтована частина шкільного подвір’я з правого боку закладу освіти – зона відпочинку учнів 1-4 класів (перебувають із класними керівниками);

– асфальтована частина подвір’я перед закладом освіти – зона відпочинку учнів 5-11 класів (перебувають під наглядом чергового вчителя).

3. Здобувачі освіти, які підвозяться до навчального закладу, вхід до салону автобуса при наявності засобів індивідуального захисту.

4. За умови поганого самопочуття дитина повинна повідомити про свій стан здоров’я класного керівника або вчителя, у якого урок.

5. Зміна масок відбувається кожні три години. Дитина зобов’язана мати запасну маску, яка буде зберігатися у герметичному пакетику або папці на кнопці. Таку ж папку потрібно мати для використаних багаторазових масок. Для використаних одноразових масок в навчальному закладі є спеціальні підписані урни на кожному вході.

VІІ. Дії учасників освітнього процесу в їдальні

1. Прийом їжі учнями в їдальні відбувається за графіком.

2. Отримуючи їжу на лінії роздачі, діти дотримуються фізичної дистанції 1м.

3. За одним столом одночасно можуть приймати не більше 4 осіб.

4. Діти дотримуються гігієнічних норм до, під час і після прийому їжі.

5. За дотримання гігієнічних норм і соціальне дистанціювання відповідають класоводи (вимога стосується 1-4 класів) і черговий учитель (вимога стосується 5-11 класів).

6. Після прийому їжі кожною з груп дітей техпрацівником проводиться дезінфекція поверхонь і провітрювання їдальні.

VІІІ. Дії здобувачів освіти у кімнаті гігієни

1. Дітям 1-4 класів рекомендовано відвідувати кімнату гігієни під час навчальних занять.

2. Дітям 5-11 класів рекомендовано відвідувати кімнату гігієни під час перерв.

3. Всі учасники освітнього процесу під час відвідування кімнати гігієни уникають скупчення та дотримуються соціальної дистанції.

4. Діти дотримуються санітарно-гігієнічних вимог.

ІХ . Дії медичної сестри

1. Розпочинає роботу о 7:30.

2. Зустрічає працівників харчоблоку, техпрацівників, педпрацівників та робить температурний скринінг, дані заносить до спеціального журналу, обробляє руки антисептичним засобом.

3. Відповідає за дотримання гігієнічних норм дітьми 1-11 класів.

4. Робить моніторинг температурного режиму по школі.

5. Складає і затверджує план роботи.

6. Перевіряє кількість та наявність дезінфікуючих засобів, мила, гумових рукавичок.

7. Перевіряє якість проведення вологого прибирання, дотримання режиму дезінфекції.

8. Проводить заняття з педагогічним колективом на тему «CОVID-19».

9. Проводить підбір та вивчення матеріалів про корона вірус.

10. Розміщує на сайті школи нову інформацію про «CОVID-19»

11. Інформує в групі Viber батьків, дітей, педагогічний колектив з питання «Дії при «CОVID-19».

12. В разі виявлення дитини з ознаками хвороби Медична сестра забирає дитину до ізолятора та повідомляє черговому техпрацівнику, де потрібно зробити дезінфекцію. Дітей класу ізолюють, (припиняється рух дітей по школі).

13. У разі потреби викликає швидку медичну допомогу.

Х. Дії після завершення освітнього процесу

1. Після завершення занять у 5-11 класах учитель-предметник, який проводив останній урок, слідкує за тим, щоб діти організовано покинули заклад освіти.

2. Наприкінці дня технічний працівник проводить миття підлоги в усіх приміщеннях закладу із застосуванням дезінфікуючих засобів, проводить дезінфікування класів деззасобами.

ХІ. Дії педагогічних працівників при виявленні в учасників освітнього процесу симптомів хвороби

1. У разі виявлення первинних симптомів хвороби в учасника освітнього процесу (висока температура, сухий кашель, лихоманка) – його потрібно ізолювати в спеціальну кімнату (ізолятор), забезпечивши індивідуальними захисними засобами (медична маска, рукавички).

2. Повідомити директорові, медичній сестрі (відповідальній особі), батькам, у лікувальну установу, звернутися до лікаря для отримання консультації або подальшого обстеження.

3. У разі виявлення хворого учня під час освітнього процесу керівник закладу освіти має забезпечити виконання таких заходів, як тимчасове обмеження входу до установи та користування приміщеннями.

4.У день виявлення хворого, враховуючи можливих відвідувачів закладу освіти, визначити перелік приміщень, у яких перебував хворий, та забезпечити обмеження їх використання та пересування за маршрутом переміщення хворого.

ХІІ. Дії батьків

1. Ознайомитися з нормативними документами щодо попередження та нерозповсюдження коронавірусної інфекції.

2. Кожного ранку здійснювати контроль за загальним станом дитини та проводити термометрію.

3. Забезпечити дитину засобами індивідуального захисту на навчальний день (захисна маска) і питною водою в індивідуальному посуді.

4. У разі виявлення найменших ознак захворювання (нежить, біль у горлі, головний біль, підвищення температури тіла до 37,2°С і вище, кашель, осиплість голосу, почервоніння очей та інше) зобов’язані залишити дитину вдома.

ХІІІ. Гігієнічні норми для педагогічних працівників

1. Кожен педагогічний працівник зобов’язаний знати процедуру та дотримуватись правил миття та гігієнічної обробки рук антисептичними засобами:

– перед початком роботи;

– після відвідування санвузла (обов’язкова обробка антисептичним засобом);

– після кожного виходу з приміщення групового осередку, харчоблоку тощо та після повернення;

– після чхання, сякання, кашлю, витирання очей, причісування;

– у будь-яких інших випадках контакту в процесі роботи з предметами, які можуть забруднити руки.

2. Для гігієнічного знезараження рук працівники наносять мінімум 3 мл. антисептика на сухі долоні, активно втираючи протягом 30 сек.

ХІV. Дезінфекція навчальних і робочих кабінетів

1. Після навчальних занять столи, парти, підлога, дверні пройоми та дверні ручки в навчальних і робочих кабінетах дезінфікуються техпрацівниками щодня шляхом розпилення або протирання хлоровмісним дезінфікуючим засобом. Перед початком навчальних занять техпрацівники дезінфікують контактні поверхні (ручки дверей із двох сторін, робочі столи, клавіатуру комп’ютерів, пульти, ручки стільців тощо) спиртовмісним дезінфекційним засобом

Після дезінфекції проводиться провітрювання з одночасним відкриттям вікон та дверей упродовж 30 хвилин.

2. Високочастотні контактні поверхні, такі як клавіатура, комп’ютерна миша дезінфікуються щодня розчином, що містить 75% етанолу або протираються дезінфікуючими серветками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Продовження тексту новини



15.09.2020 | Aдмін

Вернутись назад