Головна » Звіт директора

Звіт директора

Протокол

загальних зборів Деребчинського ліцею Джуринської сільської ради

      

        від  15.06. 2023 р.                                                               с. Деребчин

 

          Голова зборів – Гуменюк Н. А.

         Секретар – Погорецька Н. Г.

        Присутні:   40 чоловік Деребчинського ліцею  (трудовий колектив, члени ради ліцею,  представники відділу освіти : начальник відділу освіти,культури, молоді, спорту та туризму Ярова Інна Володимирівна та Роздольська Наталія Михайлівна – бухгалтер відділу освіти)

 

Порядок денний:

 

1.Звіт директора  Деребчинського ліцею  Остапенка Сергія Григоровича про проведену роботу  за 2022 – 2023 н. рік.

2.  Оцінка діяльності директора  Деребчинського ліцею .

3. Виступ начальника відділу освіти,культури, молоді, спорту та туризму Ярової Інни Володимирівни

 

 

 

І. Слухали:  Звіт директора опорного закладу Остапенка Сергія Григоровича про проведену

                        роботу за 2022 – 2023 н. рік.

Виступили:

 

1.Гуменюк Н. А. – заступник директора ліцею з навчально – виховної роботи.

Наталія Анатоліївна виступила з інформацією  про те, що цей навчальний рік для всіх і для нас був дуже важкий. Вона звернула увагу на те, що наш ліцей працює згідно річного і перспективного планів роботи.

Проведена атестація педагогічних працівників:

-        1 вчитель атестувався на підтвердження «вищої» категорії;

-        1 вчитель на підтвердження  «першої» категорії;

-        1 вчитель на присвоєння  «першої» категорії;

-        1 вчитель на присвоєння  «другої» категорії;

Всі педагогічні працівники пройшли курсову перепідготовку згідно графіка при ВАБО.

Також всі вчителі підписали попередню тарифікацію на 2023 – 2024 навчальний рік.

В  Деребчинському ліцеї працює 25 педпрацівників:

-        Вищої категорії – 2 вчителя;

-        Першої категорії – 16 вчителів;

-        Другої категорії – 6 вчителів;

-        Категорії «спеціаліст »- 1 вчитель

Роботу закладу і директора вважати задовільною.

   В навчальному закладі працює 4 інклюзивних класи, а асистентів вчителів – 5 чоловік.

На наступний навчальний рік планується відкрити ще два інклюзивні класи. Корекційну роботу, батьками та вчителями згідно висновків ІРЦ проводить практичний психолог ліцею Стойко О. С. Частково обладнана ресурсна кімната.

   Цього року в зв’язку із збройною агресією Росії учні випускних 4, 9 та 11 класів звільнені від проходження ДПА.

   Здобувачі освіти 11 класу, які планують вступати до закладів освіти ІІІ і ІV рівнів акредитації, здають НМТ в кількості 6 чоловік.

Педагогічний колектив закладу в поточному навчальному році проводив послідовну і цілеспрямовану роботу по виконанню завдань, визначених основними законодавчими та нормативними  документами, відповідно до освітньої програми. На жаль, є тенденція наповнюваності класів: так, на наступний навчальний рік до 1 класу подали заяви лише 12 учнів, до 10 класу – 15 учнів, в 11 класі буде навчатися 12 учнів.

Рівень управлінських рішень, що приймаються педагогічною радою і керівництвом закладу – достатній.

Всі проблеми, які з`являються, стараємося вирішувати на місці.  Адміністрація ліцею разом з директором та трудовим колективом постійно працює над поповненням матеріально – технічної бази ліцею, підтримуємо його в належному стані, у тому числі наше найпростіше укриття, яке було обладнане власними силами, розраховане на 240 місць. Воно дало змогу навчатися в очному режимі.

   Звичайно, є в нашому ліцеї ще багато проблем, пов’язаних з ремонтними роботами, але надіюсь,  що  з часом ми їх вирішимо.

   Головним завданням ліцею є надання якісних освітніх послуг дітям та дотримання нормального мікроклімату в колективі. Роботи багато, але під керівництвом досвідченого керівника Остапенка Сергія Григоровича ми подолаємо всі труднощі і виконаємо всі поставлені перед нами завдання. Роботу директора ліцею вважаю задовільною.

 

2.Андрущак В. О. – заступник директора навчального закладу з виховної роботи.

Віта Олександрівна відмітила, що система виховної роботи закладу заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра, створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. У закладі створено громадсько-освітній простір виховання дітей: виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель ціннісних відносин.  виховного процесу у закладі є людина як найвища цінність.  діяльність спрямовано за принципами: системності, національної спрямованості; гуманізації та демократизації, творчої діяльності із врахування інтересів, запитів різних категорій учнів. Виховання школярів реалізуються в процесі організації: освітньої  діяльності, позаурочної та позакласної діяльності, роботи органів учнівського врядування; взаємодії з батьками.

Виховна робота в ліцеї була спрямована  на  виконання завдань і реалізацію державної політики в галузі освіти і виховання згідно до  Закону України «Про освіту», наказу МОН № 1/9105-22 від 10.02.2022 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н.р.», № 1/6267-22 від 10.06.2022 «Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України», № 1/3737-22 від 29.03.2022 р «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні» Протягом  2022-2023 навчального року виховна робота в школі проводилась за такими напрямками: громадянсько-патріотичне, естетичне виховання, військово-патріотичне, 

сімейно-культурне, екологічне, формування здорового способу життя, превентивне виховання, сприяння творчому розвитку особистості. Реалізація всіх напрямків виховної роботи здійснювалась через заходи, які були передбачені річним планом роботи школи  і враховували особливості  та виклики сьогодення .

              Станом на 30.05.2023 року в школі навчається 185 учнів, 5 учня – діти з сім’ї учасника ООС до 18 років ; діти, які зареєстровані, як внутрішньо переміщені особи – 13 ; кількість учнів з багатодітних сімей – 75.

Для ефективності виховної роботи класні  керівники здійснюють вивчення особистості учня, яка передбачає застосування наступних методів та прийомів виховного впливу педагога: бесіди з учнями, батьками; спостереження за реакцією батьків на оцінки школярів, на записи; аналіз успішності учнів; спостереження та оцінка організаційних здібностей, вчинків; спостереження за стосунками між учнями в класі.

Аналіз стану виховної роботи показав, що всі класні керівники планують виховну роботу з класом: обраний  напрям та виховна проблема, над якою  працюють протягом року; визначені завдання на навчальний рік.. Складено графік проведення виховних годин, які проводилися у зручний для дітей та класних керівників час. Плани виховної роботи включають: роботу з профілактики правопорушень, роботу з формування здорового способу життя, роботу з батьками, а також розплановані виховні години та бесіди.
      Протягом  2022-2023 н.р. класними керівниками, педагогом-організатором , в співпраці з лідерами шкільного самоврядування проведено: виховні заходи, виставки малюнків, тематичні тижні, відзначення пам'ятних дат, а саме:

«Свято знань»

Вибори Президента ліцею;

Тиждень «Увага діти на дорозі»;

«Олімпійський тиждень»;

Заходи до Дня української мови та літератури;

Виставка «Дари золотої осені»;

Виставка малюнків до Дня народження смайлика;

Декада присвячена 90-м роковинам Голодомору 1932-1933 років в Україні - геноциду Українського народу;

Акцію «16 днів проти насильства»;

Фотофлешмоб «Хустка – крила над батьківським краєм»;

Акція « Озеленення Ураїни»;

«Андріївські вечорниці»;

Новорічно – різдвяні святкування;

«Україна Соборна. Разом до Перемоги!»( 8 клас);

Вітання воїнів – інтернаціоналістів;

КНИГА- ДЖЕРЕЛО ЗНАНЬ;

День єднання;

"Діти мають право жити у мирній країні"

Міжнаро́дний день боротьби́ за права́ жіно́к і міжнаро́дного миру;

"Шевченківські вечорниці";

"Україна - це ми!»;

"Ми - першокласники";

Великодня декада!;

День пам'яті та примирення...

Висадка квітів на пришкільній ділянці;

День пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу;

БІБЛІОТЕЧНІ УРОКИ МУЖНОСТІ;

День вишиванки;

Родинне свято;

Останній дзвінок.

Також потрібно відмітити волонтерську роботу усіх учасників освітнього процесу, адже протягом 2022-2023 н.р. , постійно учні та учителі готували смаколики, купували продукти харчування та інші необхідні речі, які передавали на ЗСУ. У ІІ семестрі допомагали плести маскувальні сітки для ЗСУ.

 

  1. Стойко О. С.– практичний психолог ліцею.

Вона розповіла, що як і раніше, вразливими групами населення залишаються діти із соціально незахищених категорій. Проте з’являються й нові для українського суспільства категорії : сім’ї, члени яких загинули або були поранені під час трагічних подій, сім’ї військовослужбовців, сім’ї, які вимушено стають внутрішніми мігрантами. Надзвичайної уваги з боку фахівців психологічної служби потребують діти із сімей, у яких загинули рідні та близькі, друзі, знайомі. У військових конфліктах найвищу ціну платять діти, військові дії ведуть до величезних розладів психіки, особливо у дітей.

 Це проблеми усіх дітей, які є в Україні з 2014 року і до тепер, тому величезне навантаження лягає на вчителів та психолога. Для зменшення негативних зовнішніх впливів на дитину та подолання негативних психологічних наслідків подій, що відбуваються в країні, для всіх учасників навчально – виховного процесу необхідна тісна співпраця адміністрації ліцею, педагогічних працівників та психолога. У Деребчинському ліцеї нараховується 13 дітей ВПО та 5 дітей військовослужбовців. Усі діти були охоплені психолого – педагогічним супроводом.

На початку навчального року  ВПО та дітям військовослужбовців  надавалась перша психологічна допомога, під час якої, проводився моніторинг дітей та вивчення адаптації до умов навчально – виховного процесу. Протягом року надавались консультації, щодо дитячої тривожності, стресу до нових умов, булінгу та протидії його в ліцеї, здорового способу життя, протидії насильству.  Проводилась корекційно – розвивальна робота : тренінгові заняття «Діти і війна», Стрес як ресурс, долаємо стрес разом» , під час яких, застосовувалась арт-терапія, пісочна терапія та казко терапія.

Ми не були готові до роботи під час військового стану, тому  пройшла навчання , щодо роботи з дітьми ВПО та дітьми військовослужбовців, та продовжую підвищувати свою кваліфікацію кожен навчальний рік. На даний час проходжу  авторські курси  «Психологічна допомога та робота психолога з військовими та їх родинами у дні війни. Військова психологія».

Створена атмосфера безпеки для емоційної стабільності дітей , адаптації до нових обставин, відновлення природніх ресурсів психіки та комфортного навчання в ліцеї.

Роботу директора вважаю задовільною.

 

  1.  Яцишена Галина Анатоліївна – вчителька початкових класів.

Галина Анатоліївна звернула увагу на те, що всі діти, які мають навчатися в навчальному закладі відвідують дитячий садок, підготовлені до навчання.

Педагоги початкової школи всі духовно молоді, енергійні, працюють з натхненням, ентузіазмом і в партнерстві з батьками школярів. Також  співпрацюємо з інклюзивним центром, прикріплені до кожного класу асистенти вчителя, які надають допомогу не тільки інклюзивним учням, але і всім учням класу. Працюємо командою, консультуємось з психологом, дирекція теж надає посильну допомогу.

Здійснюємо формувальне оцінювання, це дуже добре для дітей, вони із задоволенням ідуть до школи, тому що їм дуже цікаво.

В молодших класах ми удосконалюємо свої навички, вивчаємо нові зміни і втілюємо в свою роботу. Не все звичайно можемо реалізувати через часті повітряні тривоги, але стараємося виконувати з учнями  вимоги навчання за новими стандартами НУШ.

Дирекція  ліцею завжди підтримує всі новації.

    Роботу директора вважати задовільною.

 

  1. Сундукова Юлія Іванівна – педагог – організатор.

Вона звернула увагу на те, що Нова Українська Школа базується на найкращих здобутках освіти минулих років, але низку відмінностей . Вся увага звернена на дитину, тому не можна дітей порівнювати або хвалити, вони мають почувати себе рівноправними.

Учитель завжди підтримує дитину на шляху здобуття знань та умінь. Для цього розробляються правила, які демонструють, що можна робити , а що – ні. Першочергове завдання  спрямувати клас, який працюватиме на основі прозорих правил поваги та співпраці, а не конкуренції.  Адміністрація ліцею завжди підтримує втілення в навчання стандартів  НУШ.

    Роботу директора вважати задовільною.

 

 

    ІІ.     Слухали:

 

     1. Про оцінку діяльності директора Деребчинського ліцею  шляхом   відкритого     голосування.

    В голосуванні взяли участь 40 чол.

 

    Ухвалили: діяльність даного керівника оцінено задовільно.

 

ІІІ. Слухали Ярову Інну Володимирівну - начальника відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму, яка зробила аналіз виступу директора Деребчинського ліцею Остапенка Сергія Григоровича. Привітала всіх присутніх із закінченням навчального року.

Інна Володимирівна звернула увагу на те, що навіть в такий важкий період вчителі ліцею надають учням якісні знання. Побажала всім хорошого відпочинку влітку та з новими силами  навчатися в новому навчальному році.

 

        

 

 

        Голова зборів                                                Наталія  ГУМЕНЮК

 

         Секретар                                                       Надія ПОГОРЕЦЬКА

 

 

 

Звіт директора

 Деребчинського ліцею Джуринської сільської ради Вінницької області

про діяльність закладу освіти в 2022-2023 р.

 

Деребчинський ліцей Джуринської сільської ради Вінницької області заснований на праві комунальної власності,

Засновником Закладу  є Джуринська сільська рада, Органом управління Закладу є відділ освіти,культури, молоді,спорту та туризму Джуринської сільської ради. Головною метою Закладу є забезпечення реалізації прав громадян на здобуття дошкільної, початкової, базової та повної середньої освіти.

Головними завданнями Закладу є:

-      Створення умов для здобуття дошкільної, початкової, базової та повної середньої освіти на рівні не нижчому від Державних стандартів;

-      Виховання морально і фізично здорового покоління;

-      Розвиток природних позитивних нахилів, здібностей та обдарованості, творчого мислення, потреб і вміння самовдосконалюватися;

-      Формування громадянської позиції, власної гідності, готовності до трудової діяльності, відповідальності за свої дії;

-      Виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв української нації, державної мови, національних цінностей;

-      Виховання свідомого ставлення до свого здоров’я як найвищої соціальної цінності.

Заклад у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», іншими законодавчими актами Верховної Ради України, указами Президента України ,    постановами Кабінету Міністрів України, наказами  Міністерства освіти і науки України, інших органів центральної виконавчої влади, рішеннями місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування, власним Статутом.

Робота педагогічного колективу в 2022-2023 н.р. була спрямована на реалізацію Стратегії діяльності ліцею. Основними стратегічними напрямками роботи ЗЗСО є:

1.Освітнє середовище. Система збереження та зміцнення здоров’я учня та вчителя Якість організації освітнього процесу, вдосконалення інформаційного простору. Безпечна школа. Попередження булінгу.

2. Система оцінювання здобувачів освіти. Забезпечення виконання Державних стандартів – якість освіти. Задоволення освітніх потреб.

 3. Педагогічна діяльність. Методичне і кадрове забезпечення. Реалізація Концепції НУШ.

4. Управлінські процеси. Партнерство в освіті. Формування іміджу закладу освіти. Розбудова громадсько-активної     школи. Матеріально-технічне забезпечення.

 

 

 

Кількісний склад працівників закладу освіти

Педагогічних працівників – 25

Працівники закладу – 18

У закладі навчається 185 учнів.

Кількість  класів  :  11. Середня наповнюваність класів становить 15  учнів.

Працює 25 учителів, із них:

2 мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»;

16 – «спеціаліст першої категорії»;

6 – «спеціаліст другої категорії»;

1 – «спеціаліст»;

У закладі працює медична сестра, 18 осіб обслуговуючого персоналу.

Проектна потужність школи –680 учнів. У 2022/2023 навчальному році  до закладу підвозяться 70 учнів.

У закладі обладнано 5 навчальних кабінетів та 11 класних кімнат. До послуг учнів актова та спортивна зали, бібліотека, 2 комп’ютерні класи,  2 майстерні, їдальня, медичний кабінет спортивний майданчик, багатофункціональний спортивний майданчик, ігровий майданчик для дітей. В закладі діє 2 паспортизовані музеї «Бойової слави», світлиця « Берегиня »,  Для підвищення професійного рівня вчителів у закладі працюють методичні обєднання .

Кабінети інформатики, адміністративні кабінети, математичний клас, кабінети початкових класів забезпечені комп’ютерами та мультимедійним обладнанням. Створена локальна мережа Internet. Класні кімнати для 1-4 класів, які навчаються за програмою Нової української школи, забезпечено комп’ютерами, телевізорами, принтерами, ламінаторами та необхідним навчальним обладнанням. Усі наявні у закладі комп’ютери підключені до мережі (100 Мбіт/с – завантаження, 100 Мбіт/с – відвантаження), наявна мережа Wi-Fi у комп’ютерних класах (безпечним – інтернет-фільтри) доступом.

Для задоволення освітніх запитів дітей та учнівської молоді в закладі функціонує 2 гуртки різних напрямів. У закладі функціонує їдальня на 80 посадкових місць.

Вартість харчування учнів початкових класів та дітей пільгових категорій  становить 25 грн (кошти місцевого бюджету). Тепловий режим в межах норми.

Стратегія розвитку закладу зумовлена якісним оновленням змісту освіти, що полягає в необхідності привести її у відповідність із світовими стандартами, потребами сучасного життя, запитами суспільства щодо надання якісних освітніх послуг.

В 2022-2023 н.р. школа освіта постала перед новим викликом - організація освітнього процесу в умовах правового режиму воєнного стану. Протягом навчального року в зв’язку з безпековими умовами змінювалася форма освітнього процесу. У ліцеї обладнано укриття на 240 місць з наявною проточною водою та каналізацією.

1.Освітнє середовище. Якість організації освітнього процесу, вдосконалення інформаційного простору.

Освітнє середовище вдосконалювалось відповідно Концепції НУШ.

Протягом навчального року виконувались основні завдання Стратегії щодо вдосконалення освітнього середовища:

-      забезпечувалась відповідність освітнього середовища вимогам Кодексу безпечної і дружньої для дитини школи;

-      забезпечувалась відповідність освітнього середовища (внутрішніх туалетів, вентиляційного, питного режимів, режиму освітлення) Санітарному регламенту;

-      вдосконалювалось медичне обслуговування учнів відповідно розробленого Положення;

-      згідно Договору з Держпродспоживслужбою здійснюються лабораторні дослідження води, виконуються умови щодо дератизації шкільних приміщень;

-      придбано новий потужний котел;

-      обрізано, окремі видалено аварійні дерева, сухі гілки;

-      здійснено оптимізацію зелених насаджень;

-      для медичного кабінету забезпечено необхідний перелік медичних засобів;

-      організовано щомісячні практичні заняття з надання домедичної допомоги для учнів і вчителів, тренінги з дій у надзвичайних ситуаціях;

-      створено безпечний єдиний інформаційний простір відповідно Стратегії розвитку закладу освіти на 2021-2025 рр.;

-      посилено роль шкільної бібліотеки як інформаційно-ресурсного центру, створено мотиваційний простір;

-      максимально використовується наявна спортивна база школи, ефективно використовується у вільний час учнів для організації рухової активності. Продовжено роботу в проекті «Школа здоров’я»;

-      введено з початку навчального 2022-2023 року в організацію харчування істотні зміни – оновлено меню за вимогами здорового харчування;

-      в 2022-2023 н.р. було організоване навчання з охорони праці для всіх категорій працівників закладу освіти з відповідним складанням заліку;

-      забезпечено проведення занять відповідно графіку і розробленої тематики з невоєнізованими формуваннями ЦЗ, зокрема з формуванням, яке обслуговує укриття;

-      виховну роботу організовувати відповідно програми «Цінності НУШ».

В закладі створюється мотивуючий до навчання простір. Облаштовуються ігрові куточки в шкільному подвір’ї, в коридорі 1 поверху, обладнано дві виставки гуртка «Обробка деревини». Виконано мотивуючі сюжети на асфальті шкільного двору, в класних кімнатах, коридорі. Виготовлено вказівники руху під час евакуації з приміщення та руху до укриття. Створено Клас безпеки, який обладнується згідно вимог та можливостей.

З метою забезпечення відповідності безпечного середовища вимогам Безпечної і дружньої для дитини школи:

-      Заклад забезпечено миючими, дезінфікуючими засобами, безконтактним термометром. Частково замінено люмінесцентні лампи на енергозберігаючі (58 світильників).

-      Медична сестра здійснює медичне обслуговування учнів та вихованців, медико-педагогічний контроль за уроками фізкультури. Щомісяця проводились тренінги для учасників освітнього процесу з надання долікарської допомоги.

-      Забезпечено систематичне проведення санітарно-освітньої роботи серед учнів та батьків на класних годинах, зборах, співбесідах, передбачити в планах виховної роботи бесіди:

-      гігієна та режим для школяра;

-      профілактика грипу та гострих респіраторних захворювань;

-      профілактикаСНІДу та венеричних захворювань.

-      Заклад забезпечено інформаційними матеріалами щодо правил поводження під час адаптивного карантину, під час надзвичайної ситуації воєнного характеру: Дії під час обстрілів, дії під час вибухів, Інструкція щодо дій у разі сигналу «Повітряна тривога», Дії щодо надання долікарської допомоги у разі поранень, Дії під час хімічної атаки та інші.

-      Забезпечено обізнаність учнів з правилами поведінки в надзвичайних ситуаціях. Проведено 3 об’єктові тренування, тренінги з використання вогнегасників. Відповідно вимог забезпечено архітектурну доступність до школи, є пандус.

-      Виготовлено стенд «Безпека в  школі». В учительській розміщено алгоритм дій педпрацівника в разі нещасного випадку.

-      Здійснюється 1 раз на 2 місяці моніторинг стану електрогосподарства та пожежної безпеки.

-      Перед кожними канікулами, перед початком освітнього процесу організовується проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності. Затверджено заходи з безпеки життєдіяльності, графіки проведення та тематику інструктажів та профілактичних бесід з БЖ.

-      2 рази на рік здійснюється огляд спортивних споруд, приміщень закладу освіти щодо виявлення небезпечних факторів, розробляються заходи для усунення порушень.

Меню в їдальні затверджується директором (Перспективне меню затверджене Держпродспоживслужбою). Проводиться регулярний моніторинг асортименту шкільного меню.Проведено анкетування учасників освітнього процесу щодо якості харчування – 90% задоволені асортиментом і смаковими якостями. Учнями школи виготовлено інформаційні матеріали про здорове харчування в їдальні.

Проводиться інформаційна кампанія щодо небезпек в інтернеті, День безпечного інтернету. Проведено опитування «Безпечний інтернет». Пам’ятки для батьків та учнів розміщено в школі, в кабінеті інформатики, на сайті закладу освіти.

За результатами внутрішнього самооцінювання 2022-2023 н.р. освітнього середовища зроблено наступне:

-      проведення  часткової заміни освітлювальних приладів;

-      зроблено заземлення всіх електроприладів;

-      організацію питного режиму у закладі освіти ;

-      облаштовано укриття для всіх учнів та працівників закладу;

-      відведено окреме електропостачання для нових електроприладів;

Система збереження та зміцнення здоров’я учня та вчителя.

-      Розміщено інформацію про корисні і шкідливі продукти харчування .

-      Запроваджено День української національної кухні.

-      Презентацію українських корисних народних страв.

-      Запроваджено  проведення Днів здоров’я,  ранкових зарядок під музичний супровід з елементами танцю.

-      Розучування фітнес-вправ.

Заходи, спрямовані на збереження і зміцнення здоров’я дітей передбачають впровадження системи НАССР, здорового харчування, формування компетентностей з надання домедичної допомоги, дій у надзвичайних ситуаціях, попередження інфекційних хвороб, навичок життя в умовах пандемії. Розроблено і затверджено План дій на виконання Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі, схваленої Указом Президента на 2021-2025 рр. Навчально-матеріальна база школи сприяє фізичному розвитку здобувачів освіти: спортивні майданчики та спорт площадки, багатофункціональний спортивний майданчик, ігровий майданчик, спортзал.

В 2022-2023 н.р. Виховна робота :

Система виховної роботи закладу заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра, створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. У закладі створено громадсько-освітній простір виховання дітей: виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель ціннісних відносин.  виховного процесу у закладі є людина як найвища цінність.  діяльність спрямовано за принципами: системності, національної спрямованості; гуманізації та демократизації, творчої діяльності із врахування інтересів, запитів різних категорій учнів. Виховання школярів реалізуються в процесі організації: освітньої  діяльності, позаурочної та позакласної діяльності, роботи органів учнівського врядування; взаємодії з батьками.

Виховна робота в ліцеї була спрямована  на  виконання завдань і реалізацію державної політики в галузі освіти і виховання згідно до  Закону України «Про освіту», наказу МОН № 1/9105-22 від 10.02.2022 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н.р.», № 1/6267-22 від 10.06.2022 «Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України», № 1/3737-22 від 29.03.2022 р «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні» Протягом  2022-2023 навчального року виховна робота в школі проводилась за такими напрямками: громадянсько-патріотичне, естетичне виховання, військово-патріотичне, 

сімейно-культурне, екологічне, формування здорового способу життя, превентивне виховання, сприяння творчому розвитку особистості. Реалізація всіх напрямків виховної роботи здійснювалась через заходи, які були передбачені річним планом роботи школи  і враховували особливості  та виклики сьогодення .

                    Станом на 30.05.2023 року в школі навчається 185 учнів, 5 учня – діти з сім’ї учасника ООС до 18 років ; діти, які зареєстровані, як внутрішньо переміщені особи – 13 ; кількість учнів з багатодітних сімей – 75.

Для ефективності виховної роботи класні  керівники здійснюють вивчення особистості учня, яка передбачає застосування наступних методів та прийомів виховного впливу педагога: бесіди з учнями, батьками; спостереження за реакцією батьків на оцінки школярів, на записи; аналіз успішності учнів; спостереження та оцінка організаційних здібностей, вчинків; спостереження за стосунками між учнями в класі.

Аналіз стану виховної роботи показав, що всі класні керівники планують виховну роботу з класом: обраний  напрям та виховна проблема, над якою  працюють протягом року; визначені завдання на навчальний рік.. Складено графік проведення виховних годин, які проводилися у зручний для дітей та класних керівників час. Плани виховної роботи включають: роботу з профілактики правопорушень, роботу з формування здорового способу життя, роботу з батьками, а також розплановані виховні години та бесіди.
      Протягом  2022-2023 н.р. класними керівниками, педагогом-організатором , в співпраці з лідерами шкільного самоврядування проведено: виховні заходи, виставки малюнків, тематичні тижні, відзначення пам'ятних дат, а саме:

-        «Свято знань»

-        Вибори Президента ліцею;

-        Тиждень «Увага діти на дорозі»;

-        «Олімпійський тиждень»;

-        Заходи до Дня української мови та літератури;

-        Виставка «Дари золотої осені»;

-        Виставка малюнків до Дня народження смайлика;

-        Декада присвячена 90-м роковинам Голодомору 1932-1933 років в Україні - геноциду Українського народу;

-        Акцію «16 днів проти насильства»;

-        Фотофлешмоб «Хустка – крила над батьківським краєм»;

-        Акція « Озеленення Ураїни»;

-        «Андріївські вечорниці»;

-        Новорічно – різдвяні святкування;

-        «Україна Соборна. Разом до Перемоги!»( 8 клас);

-        Вітання воїнів – інтернаціоналістів;

-        КНИГА- ДЖЕРЕЛО ЗНАНЬ;

-        День єднання;

-        "Діти мають право жити у мирній країні"

-        Міжнаро́дний день боротьби́ за права́ жіно́к і міжнаро́дного миру;

-        "Шевченківські вечорниці";

-        "Україна - це ми!»;

-        "Ми - першокласники";

-        Великодня декада!;

-        День пам'яті та примирення...

-        Висадка квітів на пришкільній ділянці;

-        День пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу;

-        БІБЛІОТЕЧНІ УРОКИ МУЖНОСТІ;

-        День вишиванки;

-        Родинне свято;

-        Останній дзвінок.

Також потрібно відмітити волонтерську роботу усіх учасників освітнього процесу, адже протягом 2022-2023 н.р. , постійно учні та учителі готували смаколики, купували продукти харчування та інші необхідні речі, які передавали на ЗСУ. У ІІ семестрі допомагали плести маскувальні сітки для ЗСУ.

 

Підсумовуючи можна зазначити, що виховна діяльність у школі проводиться на належному рівні, але поряд з позитивними моментами є недоліки на які слід звернути увагу:

-      залучення батьків до спільної діяльності у закладі;

-      активізувати роботу органів учнівського самоврядування, вдосконалювати систему роботи органів учнівського самоврядування в класних колективах;

-      розробити систему мотиваційних заходів щодо участі учнів  у спортивних та творчих конкурсах.

 

 

Безпечна школа. Попередження булінгу.

Безпечне освітнє середовище забезпечує: наявність безпечних умов навчання та праці комфортну міжособистісну взаємодію, сприяючи емоційному благополуччю учнів, педагогів та батьків відсутність будь-яких проявів насильства та наявність достатніх ресурсів для їх запобігання дотримання прав і норм фізичної, психологічної, інформаційної та соціальної безпеки кожного учасника освітнього процесу. Проведене опитування показало, що здобувачі освіти толерантно ставляться один до одного, не зафіксовано випадків булінгу. Розміщено стенди щодо попередження булінгу, які містять інформацію і для батьків, учнів та вчителів. На сайті школи розміщені інформаційні матеріали щодо виявлення випадків булінгу, зразок заяви, План заходів щодо попередження булінгу та насильства. Педагогічні працівники пройшли онлайн-навчання з протидії булінгу та тренінги щодо створення толерантного середовища.

В 2022-2023 н.р.

-      Учні школи взяли участь у проведенні акції «16 днів проти насильства».

-      Тренінг «Попередження конфліктів». 8-11 кл.

-      Здійснюється педагогічний супровід родин, які опинилися в складних життєвих обставинах.

-      Складання та розповсюдження листівок серед учнів 1-11 класів «Як не стати жертвою булінгу»

-      Розміщено  на інформаційному стенді інформацію про телефони гарячої лінії – булінг– 116000.

-      Оновлено складу комісії з розгляду випадків булінгу.

-      Організовано перевірки приміщень, території закладу освіти з метою виявлення місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу (цькування).

-      Проведено  в закладі освіти тиждень протидії булінгу серед учасників освітнього процесу.

-      Забезпечено спостереження чергових вчителів, чергових учнів, обслуговуючого персоналу за місцями загального користування  - їдальні, коридори, роздягальні, ігрові майданчики, шкільне подвір'я.

 

2. Система оцінювання:

Стратегічна ціль: СПРАВЕДЛИВЕ І ОБ’ЄКТИВНЕ ОЦІНЮВАННЯ.

Прагнемо, щоб здобувачі освіти та їхні батьки вважали, що оцінювання результатів навчання учнів у закладі освіти є справедливим і об’єктивним. Педагогічні працівники в усній формі, на сайті закладу, на інформаційних стендах у навчальних кабінетах та інших приміщеннях закладу знайомили учасників освітнього процесу з критеріями оцінювання.  Система оцінювання в закладі освіти ґрунтується на компетентнісному підході. Учителі розробляють компетентнісні завдання для проведення оцінювання, застосовують формувальне оцінювання, що передбачає відстеження індивідуального поступу учня, практикують само та взаємооцінювання. Педагоги застосовують формувальне оцінювання: систематично відстежують та відображають розвиток, процеси навчання і результати навчання кожного учня, регулярно надають учням ефективний зворотний зв’язок щодо їхньої роботи. Результати незалежного оцінювання, зовнішніх та внутрішніх моніторингів корелюємо із результатами підсумкового семестрового та річного оцінювання.

Упровадження педагогіки партнерства, компетентнісного й інтегративного підходів в освітній процес передбачає активне включення дітей в організацію навчання. Компетентнісне навчання вимагає нових підходів до оцінювання. Орієнтирами для спостереження та оцінювання є вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей учнів.

Навчальні досягнення здобувачів у 1-4 класах підлягають вербальному, формувальному оцінюванню, та рівневому оцінюванню.

Основними видами оцінювання здобувачів освіти є вхідний контроль (проведено у вересні), поточне та підсумкове (тематичне, семестрове, річне). В цьому навчальному році в зв’язку з воєнним часом всі здобувачі освіти були звільнені від ДПА.

У  ліцеї використовується поточний контроль шляхом виконання різних видів завдань, передбачених навчальною програмою, у тому числі для самостійної та індивідуальної роботи здобувачів освіти протягом семестру. Поточний контроль здійснюється під час проведення практичних та лабораторних занять, а також за результатами перевірки контрольних, самостійнихробіт, індивідуальних завданьтощо.

 

Стратегічна ціль:ЕФЕКТИВНИЙ ВНУТРІШНІЙ МОНІТОРИНГ.

Здійснення внутрішнього моніторингу для дослідження стану і результатів навчання здобувачів освіти здійснювэться відповідно розробленого Положення про внутрішній моніторинг. Систематично (згідно графіків) проводяться моніторинги результатів навчання здобувачів освіти з усіх навчальних предметів (курсів) освітніх галузей згідно перспективного плану. За результатами моніторингі вздійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти, визначаються чинники впливу на отриманий результат, приймаються рішення щодо їх коригування. Ефективність застосованих заходів регулярно оцінюється на всіх рівнях управління освітніми процесами.

Критеріії оцінювання, система оцінювання навчальних досягнень вдосконалюються, впроваджується формувальне оцінювання в 5-11 класах, враховується індивідуальний поступ учня,  здобувачі знань залучаються до розроблення критеріїв, самооцінювання та взаємооцінювання.

Адміністрація закладу освіти здійснює моніторинги шляхом: проведення вхідного контролю знань здобувачів освіти 5-11-х класів (діагностичні контрольні роботи) на початку навчального року з предметів інваріантної складової навчального плану: українська мова, математика за питаннями з відкритою формою відповіді, інші предмети, вхідне тестування; адміністративні контрольні роботи за підсумками освітньої діяльності у семестрах, навчальному році; моніторинги (тестування ) з предметів, які викладають вчителі, що атестуються.

 

 

 

 

РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ:

Всі учні 1-11-х класів  атестовані з усіх предметів. Навчальні досягнення учнів 1-2-х класів оцінюються вербально, учнів 3-4-х класів - рівнево. Прикро зазначити, що в 2022 – 2023 навчальному році немає жодного відмінника.

 

Стратегічна ціль: ВІДПОВІДАЛЬНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НАВЧАННЯ.

Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до навчання: діє учнівське самоврядування, учні займаються волонтерством. Учителі дають учням доручення, іноді делегують повноваження. Значна увага приділена профорієнтаційній роботі – головному мотиватору навчальної діяльності.  Вчителі проводять інформаційно-просвітницьку роботу серед здобувачів знань, яка направлена на

-                 формування у людини установки на власну активність та самопізнання як основу професійного самовизначення та самоствердження (теми уроків «Основи здоров’я»);

-                 ознайомлення зі світом професій, кон’юнктурою ринку праці, правилами вибору професії, своїми правами та обов’язками (години спілкування в класних колективах, анкетування, «Самовизначення і вибір професії»);

-                 забезпечення самопізнання та формування «образу я», як суб’єкта майбутньої професійної діяльності (позакласна робота учнівського самоврядування);

-                формування умінь аналізу різних видів професійної діяльності (позакласна робота, години спілкування);

-                 формування вміння співставляти «образ я» з вимогами професій до особистості та кон’юнктурою ринку праці й створювати на цій основі професійний план та його перевіряти (проект «Моя кар’єра в Україні»;

-                 перевірка можливостей для самореалізації в різних видах професійної діяльності (практичні заняття, «День самоврядування»;

-                 забезпечення розвитку професійно важливих якостей особистості (під час освітнього процесу);

-                виховування загальнолюдських та загальнопрофесійних якостей і розумних потреб.

Основними напрямами профорієнтаційної роботи з учнямив школі є:

-                професійна просвіта,

-                 професійне виховання,

-                професійна діагностика

-                професійна консультація учнів.

Провідна роль у цій роботі належить класним керівникам. Вони протягом тривалого часу спостерігає за учнями свого класу, вивчають їх індивідуальні особливості, інтереси, здібності й нахили, контактують з батьками, знають виховний потенціал кожної сім'ї. Це дає їм змогу організувати профорієнтаційну роботу на належному рівні. Серед форм такої роботи найефективнішими, що виконують класні керівники є:

-                екскурсії, зустрічі з фахівцями, колишніми випускниками, вечори, диспути, конференції, класні години, заняття в гуртках, факультативи, що дає їм змогу спостерігати за розвитком у школярів професійних інтересів.

З метою ознайомлення з робітничими професіїями в школі встановлено професійний мотиваційний термінал з центра зайнятості, до якого має доступ кожен учень школи.

Педагогічний колектив забезпечив виконання таких заходів:

-      Вивчено та проаналізовано продовження навчання, працевлаштування випускників 9-х, 11-х класів 2015 - 2022 н.р.

-      Організувано та проведено зустрічі учнів 9-11-х класів із представниками вищих навчальних закладів I-IV рівнів акредитації.

-      Проведено діагностику професійних інтересів, схильностей, ціннісних орієнтацій, готовності до професійного самовизначення.

-      Проведено декаду профорієнтації (за окремим планом)

-      Забезпечено проведення консультацій:

          з питань професійного самовизначення (учні);

          з організації системи навчально-виховної роботи з професійного самовизначення учнів (педагоги);

          з надання допомоги дітям в професійному самовизначенні (батьки).

-      Продовжено роботу щодо створення методичного комплексу з професійного самовизначення школярів:

          комплексу профдіагностики;

          комплексу методичних рекомендацій з професійного самовизначення учнів;

          інформаційних довідників про вищі навчальні заклади;

          картотеки літератури;

          банку даних  про розвиток здібностей та професійних схильностей учнів;

          професіограм.

-      Проведено уроки, виховні години, тренінги та інші інтерактивні форми із використанням профорієнтаційних інноваційних методів.

-      Проведено анкетування щодо професійного визначення здобувачів освіти.

Впроваджуватиметься принцип природовідповідності в навчанні. Під час навчання вчителі створюють ситуацію успіху, надають можливість вибору (рівня навчальних завдань, напрямів навчальної діяльності.

За результатами опитування учні отримують необхідну підтримку та допомогу в навчальній діяльності в різних формах - консультації, індивідуальні завдання, допомога у підготовці до участі в учнівських олімпіадах, науково-дослідницькій діяльності. Організовується День самоврядування.

В 2022-2023 н.р. педагогічні працівники з метою надання якісної підтримки учнів у навчанні:

-      Розробили алгоритми, пам’ятки, стенди «Вчись вчитися».

-      Встановлення єдиної системи контролю за відвідуванням занять учнями школи.

-      Залучення здобувачів знань до інтернет-олімпіад..

-      Залучення здобувачів знань до інтернет-конкурсів на сайтах Наурок, Всеосвіта.

-      Анкетування учнів «Як я ставлюся до навчання: мій рівень відповідальності».

-      Робота вчителів з учнями, які мають початковий рівень навчальних досягнень(розглядалося на засіданні педагогічної ради.

 Педагоги закладу освіти розробляють індивідуальні освітні траєкторії для здобувачів освіти, які поглиблюватимуть свої знання і уміння з окремих тем, розділів навчального курсу.:

Історія

Географія

Англійська мова

Біологія

Українська мова

Початкові класи

 

 

 

 

 

Стратегічна ціль. АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ.

Здобувачі знань та педагогічні працівники діють на засадах академічної доброчесності. Впроваджено Шкільний кодекс доброчесності, організовано Тижні доброчесності, антикорупційні уроки. Члени педагогічного колективу інформували учнів про необхідність дотримання норм академічної доброчесності під час проведення занять, у позаурочних заходах, за допомогою наочної інформації. Розміщено інформаційний плакат «Академічна доброчесність» на 2 поверсі закладу освіти. В класних куточках наявна інформація про види порушень академічної доброчесності та види відповідальності за порушення. Запроваджено в 4 класі Уроки доброчесності.

На нараді при директору розглядалось питання: «Про стан використання дозволених навчальних програм, підручників в ході викладання навчальних дисциплін, спецкурсів, факультативів». Робота комісії з академічної доброчесності полягала в організації календарно-тематичного планування на засадах академічної доброчесності вчителями, організації та проведенні заходів для учнів, інформуванні батьків про необхідність дотримання норм академічної доброчесності здобувачами освіти. Звернень щодо порушень академічної доброчесності до комісії не надходило.

Здобувачі освіти залучались до заходів:

-      Обговорення Кодексу честі у навчанні

-      «Чесність - найважливіша умова успішного навчання. Створення правил чесного навчання.(8-11 класи.)

-      «Знання – це скарб, а вміння вчитися – це ключ до нього» (Диспут. 8-11 класи)

-      Особливі вимоги при цитуванні, посилання на джерела. Тренінг

-      Проблемний педагогічний діалог: «Академічна доброчесність: вимоги сумління чи законодавства?»

-      Анкетування здобувачів освіти.

-      «Толерантність – запорука академічної доброчесності». Година спілкування в 5-9 класах

-      Моніторинг дотримання Кодексу честі учнів класу 3-11 класи. Самоаналіз здобувачами освіти.

-      Як підготувати реферат: від теорії до практики або шукаємо, оформлюємо,пишемо».(Практичне заняття для учнів 9-11 класів)

-      «Шкільне навчання: аналізуємо здобутки та прорахунки, визначаємося із життєвими пріоритетами».(Самоаналіз в класних колективах)


 

3.ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

 

Стратегічна ціль: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНИХ СТАНДАРТІВ – ЯКІСТЬ ОСВІТИ. ЗАДОВОЛЕННЯ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ.                                                                                                    

Головне завдання вчителя – забезпечити рівень навчальних досягнень і розвитку компетентностей на рівні Державних стандартів, безумовне виконання навчальних програм та планів. Основними умовами успішного досягнення базової компетентності учнями школи ми вважаємо:

Підвищення ефективності уроку як основної можливості діалогу учня та вчителя; розвиток системи позаурочних форм освітньої діяльності, зорієнтованих на пошуковий, дослідницький, проблемний характер засвоєння змісту освіти;

Ріст професійної майстерності педагогічних кадрів; орієнтацію педагогів на особисті досягнення учнів в освітній взаємодії;

Забезпечення принципів відкритості й комфортності освіти в усіх її аспектах; комплексний супровід педагогами освітнього та професійного вибору школярів.

Стратегічна ціль:  РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ НУШ.

Робота педагогічного колективу буде спрямована на забезпечення виконання навчальних програм і вимог Державних стандартів освіти. Заклад на якісному рівні задовольнятиме запити учасників освітнього процесу, втілюватиме Концепцію нової української школи.

Забезпечення виконання Державних стандартів – якість освіти. Задоволення освітніх потреб. Реалізація Концепції НУШ.

Робота педагогічного колективу була спрямована на забезпечення виконання навчальних програм і вимог Державних стандартів освіти. Заклад на якісному рівні задовольняє запити учасників освітнього процесу, про що свідчать опитування учасників освітнього процесу. Якісний показник визначається за відсотком учнів, які мають достатній та високий (7-12 балів) рівень знань.

Головний колегіальний орган – педагогічна рада – працювала протягом навчального року над питанням забезпечення внутрішньої системи якості освіти. На засіданнях педради розглядалися питання розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, вдосконалення, ефективної діяльності закладу освіти.

Більшість  батьків і здобувачів знань позитивно оцінюють рівень якості освіти. Освіта це не лише оцінки. Це і створене освітнє середовище, і оцінювання учнів на основі чітких критеріїв, педагогічна діяльність працівників, управлінські процеси.

Педагогічний колектив втілює Концепцію нової української школи.  Створено відповідне освітнє середовище в 1-4 класах НУШ.  Придбано дидактичні матеріали, парти, фліп-чарт, ноутбук, принтер, телевізор. Вчителі, які працюють в 1-4 класах, та адміністрація закладу  пройшли відповідну професійну підготовку. Питання щодо результатів роботи початкової школи за новими освітніми стандартами розглядалося на нарадах при директору, засіданнях педагогічної ради Впроваджується формувальне оцінювання навчальних досягнень здобувачів знань.

В умовах правового режиму воєнного стану здійснювалось впровадження Державного стандарту базової середньої освіти в 5 класі.

З метою якісного впровадження Державного стандарту базової середньої  освіти проведено підготовку вчителів до роботи в 5 класі. Нажаль, в умовах війни, для 5 класу не було виділено субвенції на придбання обладнання, дидактичних матеріалів, забезпечення якісного освітнього середовища.

Новий Державний стандарт базової середньої освіти – матриця академічної свободи.  Вчителі, які працюють з 5 класом обирали модельні програми, підручники. Але підручників на початок року немає, 1 березня отримано підручник математику. На сайті школи створено сторінку, на якій розміщено всю інформацію про впровадження Державного стандарту, Типову освітню програму, модельні програми, електронні варіанти підручників, все наявне методичне забезпечення 5 класу НУШ. Забезпечено вивчення педагогічним колективом нормативно-правових та інструктивно-методичних  документів щодо впровадження Державного стандарту базової  середньої освіти. Забезпечено інформування педагогів про нові  нормативні, інструктивно-методичні документи щодо впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Всі вчителі, які викладають у 5 класі, мають відповідні сертифікати. Організовано обговорення на педагогічній раді питання готовності школи щодо впровадження Державного стандарту базової  і повної загальної середньої освіти з   1 вересня 2022 р.

Забезпечено наступність у роботі 4 та 5 класів. Забезпечено належні умови для організації освітнього процесу учнів 5-х класів. Ознайомлено батьків учнів 4-го класу із впровадженням Державного стандарту базової  середньої освіти. Проведено психолого-педагогічні семінари, тренінги з метою аналізу результатів адаптаційного періоду учнів 5 класу, розроблено і затверджено заходи. Забезпечено участь педагогічних працівників у різних формах підвищення кваліфікації з питань впровадження Держстандарту. Проведено засідання методичних об’єднань з питань впровадження у освітній процес Державного стандарту. Проведено інструктивно-методичні  наради, колективний перегляд  вебінарів для вчителів з питань інтегрованого навчання, формувального оцінювання, розвитку критичного мислення, медіаграмотності, формування ключових компетентностей.

Організовано та проведено батьківські збори щодо обговорення особливостей адаптаційного періоду учнів 5-х класів та вироблення спільного плану взаємодії. Підготовлено поради вчителям, батькам, учням щодо переходу до якісного впровадження Державного стандарту. Проведено круглий стіл з вчителями, які працюють за новими програмами з метою вивчення потенціалу учнів для ефективного впровадження Державного стандарту. Вчителі-предметники, які викладають в 5 класі забезпечують основні ціннісні орієнтири Державного стандарту базової середньої освіти:

– повагу до особистості кожної дитини, її інтересів та досвіду;

– рівний доступ до освіти;

 – академічну доброчесність;

 – становлення вільної зростаючої особистості та її самостійності;

 – здоров’я та добробут;

– довіру та безпеку;

 – утвердження людської гідності, повага до прав дитини;

 – активну громадянську позицію та патріотизм;

 – любов до рідного краю та відповідальність стосовно довкілля.

Вчителі-предметники 5 класу перед початком навчального року на основі обраних модельних програм розробили навчальні програми, які:

– ґрунтуються на визначених стандартом ціннісних орієнтирах;

 – охоплюють формування наскрізних в усіх ключових компетентностях умінь

 – передбачають реалізацію вимог до обов’язкових результатів навчання у відповідній (відповідних) освітній (освітніх) галузі (галузях);

– ураховують наступність між циклами навчання на рівнях початкової та базової середньої освіти;

– орієнтуються на компетентнісний потенціал відповідної галузі / галузей, що визначає здатність кожної освітньої галузі формувати всі ключові компетентності через розвиток умінь і ставлень та базові знання.

Вчителі-предметники 5 класу забезпечують успішний адаптаційний період:

– у перші місяці навчання зважали на вже сформовані у початковій школі наскрізні вміння і навички учнів;

– уникають авторитарного впливу на особистість дитини, встановлюють й підтримують доброзичливі стосунки, довіру в спільній навчальній діяльності; – ураховують вікові та індивідуальні особливості розвитку й потреби кожного учня, особливості темпераменту та стиль сприйняття інформації,

– у перший місяць навчання учнів у 5-му класі більшість матеріалу на уроці орієнтувалася на повторення, дозування навчального навантаження та обсяг домашнього завдання, а також знижували його до мінімуму на вихідні дні;

 – використовують додаткові сигнали, умовні позначення, сигнальні картки для привернення уваги та максимальної взаємодії учнів з учителем;

 –– налагодження емоційного контакту з усіма учасниками освітнього процесу, систематично взаємодіють з батьками учнів.

Вчителі-предетники 5 класу забезпечують діяльнісний підхід у викладанні предметів:

– забезпечують розвиток учнями здатності самостійно отримувати та обробляти інформацію з навчальних питань;

– індивідуальний підхід до учнів;

 – розвиток комунікативних навичок учнів;

– застосування творчого підходу у процесі здійснення педагогічної діяльності;

– самостійне здійснення алгоритму дій, спрямованих на отримання знань та вирішення поставлених перед ними навчальних завдань.

Основними умовами успішного досягнення базової компетентності учнями школи ми вважаємо: підвищення ефективності уроку як основної можливості діалогу учня та вчителя; розвиток системи позаурочних форм освітньої діяльності, зорієнтованих на пошуковий, дослідницький, проблемний характер засвоєння змісту освіти; ріст професійної майстерності педагогічних кадрів; орієнтацію педагогів на особисті досягнення учнів в освітній взаємодії; забезпечення принципів відкритості й комфортності освіти в усіх її аспектах; комплексний супровід педагогами освітнього та професійного вибору школярів.

 

Стратегічна ціль: МЕТОДИЧНА РОБОТА  І КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.

 

Протягом 2022-2023 рр. педагогічний колектив працював над науково-методичною проблемою «Розвиток творчих здібностей, інтересів та нахилів здобувачів освіти». Очікуванні результати - якісне впровадження завдань державної політики на рівні закладу щодо організації освітнього процесу; організація системи підсумково-узагальнюючого методичного супроводу, атестаційного процесу вчителів та науково-дослідницький методичний супровід в міжатестаційний період по підвищенню рівня професійної компетентності вчителів; забезпечення розкриття творчого потенціалу учнів та їх самореалізація у життєвому просторі.

 

 

 

Робота шкільних методичних об’єднань  була спрямована на розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти, підвищення результативності діяльності методичних об’єднань педагогічних працівників. Методичні об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу, природничо-математичного циклу, вчителів початкових класів, вчителів духовного та фізичного розвитку особистості, класних керівників працювали відповідно затверджених планів роботи. В рамках роботи МО організовано обмін досвідом  з  різних питань.

В методичній роботі ліцею належна увага приділялась проблемі адаптації першокласників до навчання в школі та п’ятикласників до навчання в основній школі

Відповідно перспективного плану атестації педагогічних працівників в 2022-2023 н.р. атестувались вчителі: Сімченко Л.А., Фурман Т.Б., Кушнір Л.О., Андрущак В.О.

 

Стратегічна ціль:ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ.

Педагогічні працівники постійно підвищують свій професійний рівень, використовуючи різноманітні форми підвищення кваліфікації, передачі педагогічного досвіду, а також самоосвіту. Педагогічні працівники беруть участь в освітніх проєктах, інноваційній і дослідно-експериментальній роботі, впроваджують нові форми і методи роботи в педагогічній діяльності, залучаються до експертної освітньої роботи, згідно плану , усі педагогічні працівники ліцею пройшли курсову перепідготовку при КЗВО ВАБО.

 

Педагогічні працівники розробляють календарно-тематичне планування на засадах компетентнісного підходу, розробляють завдання на виявлення компетенцій, оцінюють набуті компетенції.

Педагогічні працівники здійснюють особисто-орієнтований підхід в навчальній діяльності, що ґрунтується на партнерських відносинах учасників освітнього процесу.

 Одним з пріоритетів методичної роботи є якісне підвищення фахової майстерності педагогічних працівників, їх безперервне самовдосконалення, розвиток професійної компетентності та педагогічної культури.

 

Завдання ліцею на 2023-2024 навчальний рік :

 

·       Забезпечити реалізацію Стратегії розвитку закладу освіти на 2023 – 2024 н.р.

·       Разом із засновником забезпечити оновлення та зміцнення навчально-матеріальної бази згідно Стратегії.

·       Працювати над ефективною взаємодією органів громадського самоврядування та керівництва закладу освіти.

·       Управлінські рішення приймати з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу. Посилити залучення всіх учасників освітнього процесу до розроблення внутрішніх документів, планів, заходів.

·       З метою забезпечення інформаційної відкритості закладу освіти, оновити сайт закладу освіти. Забезпечувати своєчасність розміщення інформації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Позначка часу Оцінити роботу директора в закладі освіти Ваші пропозиції, зауваження,побажання    
7/29/2022 14:12:10 Задовільно    
7/29/2022 14:12:37 Задовільно    
8/1/2022 10:53:13 Задовільно    
8/1/2022 10:54:35 Задовільно    
8/1/2022 10:55:38 Задовільно    
8/1/2022 10:56:58 Задовільно Все добре.  
8/1/2022 11:23:08 Задовільно    
8/1/2022 11:33:09 Задовільно    
8/1/2022 11:41:03 Задовільно    
8/1/2022 12:50:30 Задовільно    
8/1/2022 12:51:22 Задовільно Роботу директора ліцею бажаю задовільний  
8/1/2022 13:21:08 Задовільно Наснаги в роботі  
8/1/2022 14:41:04 Задовільно Бажаю здоров'я  
8/1/2022 15:31:00 Задовільно    
8/1/2022 17:04:44 Задовільно    
8/1/2022 17:05:09 Задовільно    
8/1/2022 18:51:18 Задовільно    
8/1/2022 18:52:22 Задовільно    
8/2/2022 11:41:36 Задовільно    
8/2/2022 11:42:21 Задовільно    
8/2/2022 13:27:11 Задовільно    
8/2/2022 22:08:39 Задовільно    
8/3/2022 22:02:41 Задовільно    
8/9/2022 9:22:11 Задовільно    


Протокол

загальних зборів Деребчинського ліцею

 Джуринської сільської ради».

        від  10.08. 2022 р.                                                               с. Деребчин

 

          Голова зборів – Гуменюк Н. А.

         Секретар – Погорецька Н. Г.

        Присутні:   42 чоловік  Деребчинського ліцею (трудовий колектив, члени ради навчального закладу, батьківського комітету, батьки)

 

Порядок денний:

 

1.Звіт директора Деребчинського ліцею Остапенка Сергія Григоровича про проведену роботу  за 2021 – 2022 н. рік.

2.  Оцінка діяльності директора  Деребчинського ліцею 

 

 

 

І. Слухали:  Звіт директора ліцею Остапенка Сергія Григоровича про проведену

                        роботу за 2021 – 2022 н. рік.

Виступили:

 

1.Гуменюк Н. А. – заступник директора ліцею з навчально – виховної роботи.

Наталія Анатоліївна виступила з інформацією про методичну роботу вчителів і навчальні досягнення здобувачів освіти. На даний час школярі 4, 9, 11 класів звільнені від ДПА.  

 Здобувачі освіти 1 – 10 класів навчалися по 27 травня.

В цілому ліцей працює злагоджено, наше завдання зробити ремонт навчального приміщення, оновити освітній простір початкової школи. Ми зробимо все, щоб працювати добре, комфортно при підтримці директора, всіх працівників ліцею та батьків. Роботу ліцею і директора вважати задовільною.

 

2.Андрущак В. О. – заступник директора ліцею з виховної роботи.

 

Віта Олександрівна відмітила, що виховна робота у ліцеї в основному спрямована на виконання основних виховних завдань впровадження інноваційних  виховних технологій та створення цілісної виховної системи у 2021 – 2022 навчальному році .

Протягом навчального року здобувачі освіти отримали І командне  місце серед юнаків в рамках Гімназіади школярів Джуринської ТГ, 3 призові місця серед дзюдоїстів у Вінницькій області  - Андрущак Максиміліан 1 кл. та Андрущак Сніжана 7 кл.

 

 Кожна дитина є обдарованою особистістю тільки потрібно дати можливість їй розкритися і реалізуватися. Проблеми є , були і будуть. Насамперед – це фінансове забезпечення. Бо кожна поїздка, кожен захід як районного так і обласного рівня потребує якихось коштів, атрибутів. Стараємося це частково вирішувати з дирекцією ліцею та батьківським комітетом. Всім злагоди, добра, взаєморозуміння, здоров`я.

Роботу директора вважати задовільною.

 

3.Фурман Т. Б. – голова профспілки.

Тетяна Борисівна наголосила на тому, що проблемні питання профспілки  погоджуються з дирекцією ліцею. Систематично працівники закладу інформуються про права та гарантії в сфері охорони праці. Профспілка контролює дотримання законодавства про працю, її оплату, режим праці і відпочинку. В цьому році було нагороджено чотирьох представників ліцею, одержали матеріальну допомогу п’ять  членів профспілки. Роботу директора вважати задовільною.

 

4.Сокіркіна Лілія - учениця 10 класу, президент шкільної республіки «ТЕМП», яка звернула увагу на те, що для неї це велика честь виступати перед колективом  навчального закладу і ДНЗ та батьками, адже це звіт усієї шкільної громади. Я вдруге обираюся президентом шкільної республіки «ТЕМП», стараюся цю довіру виправдати. Була учасницею багатьох шкільних, районних  олімпіад, спортивно – виховних заходів. Хочу подякувати вчителям, адміністрації, директору ліцею що надавали допомогу у вирішенні питання про забезпечення транспортом для учнівських поїздок на змагання та олімпіади. Цікавилися успіхами , досягненнями, невдачами.  Приємно зазначити що наш ліцей з кожним роком оновлюється, стає все кращим і кращим. Нам, здобувачам освіти, в ній затишно і комфортно навчатися. Спасибі директору і всьому педагогічному колективу за це.

 

5. Венцковська О. В. - голова методичного об`єднання початкових класів.

Оксана Вікторівна  звернула увагу на те, що всі діти, які мають навчатися в ліцеї відвідують дитячий садок, всі підготовлені до навчання. Педагоги початкової школи всі духовно молоді, енергійні, працюють з натхненням, ентузіазмом і в партнерстві з батьками школярів. Дуже багато для нас нової інформації в Державному стандарті початкової школи, ми ці зміни повинні вивчити, самі змінитися і всі ці змінити втілити в роботу. Тому що без цих змін ми не зможемо достукатися до кожної дитини і без проблем навчати дітей за новими стандартами.  Дирекція завжди підтримує всі новації. Роботу директора вважати задовільною.

 

 

    ІІ.     Слухали:

 

     1. Про оцінку діяльності директора Деребчинського ліцею шляхом

          онлайн голосування.

          В голосуванні взяли участь 42 чол..

 

          Ухвалили: діяльність даного керівника оцінено задовільно.

 

         

 

 

 

 

        Голова зборів                                                Н. А. Гуменюк

 

         Секретар                                                       Н. Г.  Погорецька 

 

 

  Звіт директора ліцею

 

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН

 

РОЗВИТКУ ДЕРЕБЧИНСЬКОГО ЛІЦЕЮ

ДЖУРИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

ДЕРЕБЧИН

 

2022 рік

 

 

Перспективний план розвитку

 

Для успішної діяльності ліцею необхідне розуміння  того, які вимоги ставить держава до випускника сучасної школи. Він повинен бути особистістю, інноватором і патріотом. Так зазначено у Концепції Нової Української Школи, яка є основою нового Закону  «Про освіту».

         Тому своїм завданням я бачу створення комфортних умов для навчання, за яких здобувач освіти відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить його активним шукачем шляхів і засобів вирішення проблем та досягнення власної мети.

В основі роботи вчителя стоять ключові компетентності:

- спілкування державною мовою;

- спілкування іноземними мовами;

- математична грамотність;

- компетентності в природничих науках і технологіях;

- уміння навчатись впродовж життя;

- соціальні, громадянські компетентності;

- підприємливість;

- загальнокультурна грамотність;

- екологічна грамотність і здоров`я;

- інформаційно – цифрова компетентність. 

Перспективна мережа класів та здобувачів освіти:

 

 

 

Ключові компетентності і наскрізні вміння створюють «канву» яка є основою успішної самореалізації здобувачів освіти – як особистості,  конкурентоздатної у  ХХІ столітті.

         Навчальними програмами передбачено внесок кожного предмета у формуванні компетентностей. Перспективний  план визначає основні шляхи розвитку ліцею. Він скеровує педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, задоволення потреб молоді, створення розвивального середовища, в якому б реалізовувалась сучасна модель випускника, що володіє технологіями усного і письмового спілкування різними мовами, в тому числі й комп`ютерного програмування, включаючи спілкування через Інтернет.

У перспективному плані максимально враховані потреби педагогічного, учнівського та батьківського колективів ліцею.

         У розділах, з яких складається план, сплановані наступні завдання:

- поліпшення розвитку матеріально – технічної бази ;

- удосконалення мережі класів;

- забезпечення розвитку кадрового потенціалу, проходження курсової перепідготовки та атестації педагогічних працівників. План дає можливість виробити стратегічні і пріоритетні напрями діяльності ліцею на найближчі 5 років.

         Досконале володіння ІКТ та розвинуті комунікативні здібності зумовлюють досягнення життєвого успіху, позитивного соціального іміджу особистості.

Сучасний світ – світ інформаційних технологій, доступ до скарбниць науки нам дарують засоби масових комунікацій. Останнім часом у освітньому просторі України набирає обертів тренд STEM – освіти.

S – наука, T – технології, I – інженерія та математика.

Дивлячись як стрімко змінюється світ, важко передбачити буде через 10 років. По принципу цієї  STEM – освіти дисципліни вивчатимуться не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування окремих знань. Дитина отримує автономність, вчиться бути самостійною, приймати власні рішення та брати за них відповідальність.

 

Кадрове забезпечення.

 

Ліцей укомплектований педагогічними кадрами на 100%, розстановка кадрів здійснюється  відповідно до фаху та компетенції. Із 24 педагогічних працівників 24 мають вищу освіту (100%).

         У ліцеї працює практичний психолог, який забезпечує психолого – педагогічний супровід здобувачів освіти, у тому числі з особливими освітніми потребами, 5 вчителів – асистентів.

Усі педагогічні працівники вчасно проходять атестацію та курсову перепідготовку.

В ліцеї працює висококваліфікований колектив, якому притаманні творчий пошук, впровадження передових педагогічних технологій, що сприяє розвитку творчої діяльності здобувачів освіти, формування високого рівня інформаційної культури, досягнень в учнівських олімпіадах, міжнародному конкурсі української мови імені П. Яцика, математичний конкурс «Кенгуру», конкурс англійської мови.

Хочу зазначити сильні сторони ліцею:

-         висококваліфіковані надавачі освіти;

-         згуртований колектив;

-         хороший психологічний клімат.

Оскільки ми живемо в час реформ, зокрема освітньої, то всі педагоги  володіють сучасними гаджетами і використовують їх в роботі.

Організаційно – педагогічну модель ліцею складають:

-         ШМО гуманітарного, природничо – математичного циклу;

-         ШМО вчителів 1 – 4 класів;

-         ШМО класних керівників 1 – 11 класів.

Матеріально – технічна база ліцею.

Приміщення ліцею побудоване за типовим проектом та здане в експлуатацію в грудні 1991 року. Відповідає санітарним нормам і стандартам. Стан шкільної будівлі, території підтримується на достатньому рівні.

         В ліцеї функціонують:

- 11 навчальних класів + ГПД;

- 2 комп`ютерні класи;

- 1 математичний кабінет;

- актова зала;

- спортивна зала, спортивні майданчики;

- 2 музеї;

-  бібліотека;

- майстерні по дереву та металу;

- кабінет психолога;

- медичний кабінет;

- їдальня;

- методичний кабінет

- учительська.

Ліцей підключений  до мережі Інтернет, є покриття  WI – FI.

Створені умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами.  Забезпеченість школярів літературою – 100%.  Всього в ліцеї комп’ютерів – 44 шт. Із них ноутбуків – 29 шт.

Мультимедійних проекторів – 4 шт. Є можливість користуватися мережею Інтернет  як педагогічним працівникам так і здобувачам освіти.

З року в рік покращується матеріально – технічна база ліцею.

З допомогою сільського старости, сільських депутатів, колишніх випускників, педагогічного та технічного персоналу, небайдужих жителів села відремонтовано укриття ліцею та зроблено капітальний ремонт парадного входу до ліцею .

За сприяння народного депутата  Лариси Білозір  отримали та встановили сучасне обладнання для харчоблоку .

 

Перспективний план покращення МТБ ліцею.

 

1.     Продовжити роботу з пожежного обліку, використання і збереження  майна ліцею, ремонту меблів та обладнання;

2.     Провести заміну котла в котельні на піролізний;

3.     Провести капітальний ремонт вбиралень;

4.     Зробити косметичний ремонт спортивної зали;

5.     Проводити  поточні ремонти ліцею, класів та кабінетів, залучати до цієї роботи батьків, спонсорів;

6.     Вирішити питання обладнання ігрового майданчика;

7.     Провести капітальний ремонт карниза ;

 

8.     Поновити меблі у навчальних кабінетах.

 

ДЕРЕБЧИНСЬКИЙ  ЛІЦЕЙ

ДЖУРИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

23532   вул.  Шкільна, 4  с. Деребчин  Жмеринський район  Вінницька область

ел.. (04344) 2 – 28 – 40; e-mail: derebchinshkola@gmail.com

 

Наказ

 

29.07.2022 р.                                                                                      60 /к-тр                           

 

Про проведення звіту керівника

ліцею.

 

У зв`язку з введенням військового стану на території України та хворобою директора ліцею

НАКАЗУЮ:

1.    Провести доповідь керівника ліцею у вигляді загальних зборів коллективу

2.    В зв`язку з військовим станом провести обговорення доповіді та голосування оцінювання діяльності керівника  через сайт ліцею.

3.    Для підготовки доповіді керівника створити робочу групу у складі:

3.1.        Заступника з навчально – виховної роботи Гуменюк Н. А. – матеріали про навчальну роботу;

3.2.        Заступника з виховної роботи Андрущак В. О. – матеріали  про виховну роботу;

3.3.        Голови профспілкового комітету Фурман Т. Б. – матеріали по роботі профспілки;

3.4.        Сестри медичної Мацьків О. А. – матеріали по питаннях збереження здоровя учасників освітнього процессу.

4.    Створити оргкомітет для проведення звіту керівника у складі:

4.1.        Стойко О. С.  – доручити виставити доповідь керівника на сайт ліцею, організувати технічну частину голосування;

4.2.        Фурман Т. Б. – доручити порахувати голоси під час оцінки роботи керівника;

4.3.        Погорецькій Н. Г. - доручити  оформлення документації під час звіту керівника.

5.      Звіт керівника провести на сайті ліцею в терміни з 01.08. по 10 .08. 2022  р.

Директор ліцею                                     С. Г. Остапенко

З наказом ознайомлено:

Гуменюк  Н. А. –

Андрущак В. О. –

Фурман Т. Б. –

Мацьків О.А. –