Безпечний інтернет
8 лютого 2022 року у світі відзначається День безпечного Інтернету (Safer Internet Day). Ця міжнародна ініціатива виникла у 2004 році і відзначається щорічно у другий день другого тижня лютого. Учні 7 класу ознайомилися з загальними правилами безпечного інтеренету та переглянули фільм про кібербулінг.
Сучасні діти не можуть уявити своє життя без інтернету, і завдання педагогів та батьків навчити їх безпечно та відповідально користуватися всесвітньою мережею.
Кібербулінг – що це таке і як це зупинити. Чи зазнаю я булінгу в інтернеті? У чому різниця між жартом та булінгом? З ким я маю поговорити, якщо хтось цькує мене в інтернеті? Чому так важливо про це розповідати? Як можна зупинити кібербулінг, не відмовляючись від доступу до інтернету? Відповіді на ці та інші важливі питання знайдете в у цьому курсі.Про кібербулінг для підлітків: як відбувається кібербулінг, що робити жертві кібербулінгу, як допомогти другу, який став жертвою кібербулінгу — про це і не тільки учням та ученицям розповість Анна Трінчер.
www.youtube.com/watchПам'ять Героїв битви під Крутами
29 січня, Україна вшановувала пам'ять Героїв битви під Крутами.
Крути – одна з трагічних і водночас легендарних сторінок в історії України. Завдяки звитязі та сміливості українських воїнів більшовицький наступ на Київ було зупинено на чотири дні, що дало змогу укласти Брестський мир між Українською Народною Республікою і державами Четверного союзу. Цим документом Україна визнавалась самостійною державою з західним кордоном. Договір передбачав встановлення дипломатичних відносин між деякими країнами, повернення військовополонених, обмін цивільних інтернованих, відмову від будь-яких анексій і контрибуцій, негайне відновлення економічних контактів і взаємного обміну товарами.
До Дня пам’яті Героїв Крут учні 9 класу провели виховні години у всіх класах нашого закладу.
Міжнародний день пам’яті жертв Голокосту
27 січня у світі відзначається Міжнародний день пам’яті жертв Голокосту. Україна на державному рівні вшановує жертв трагедії з 2012 року. Генеральна асамблея ООН прийняла 1 листопада 2005 року Резолюцію № 60/7, у якій говориться, що «Голокост, який привів до знищення однієї третини євреїв і незліченної кількості представників інших національностей, буде завжди слугувати всім людям пересторогою про небезпеки, які приховують у Собі ненависть, фанатизм, расизм та упередження…».
Заголовок новини
До Дня Соборності України у нашому навчальному закладі проходили виховні заходи:
- майстер клас «Виготовлення голуба миру»;
- «Стрічка дружби»;
- коло дружби;
- квест «Символи України»;
- флешмоб у першому класі.
Методичне об`єднання асистентів вчителів
21.01.2022 року асистенти вчителів під час МО розглядали методичні рекомендації, щодо створення індивідуальної програми розвитку, включаючи рівні необхідної підтримки для кожної дитини та взяли активну участь у створеннні командою психолого - педагогічного супроводу індивідуальної програми розвитку та оформленні її на Порталі ІРЦ.
Співпраця з інклюзивно - ресурсним центром м.Шаргород
18 січня 2022 року, консультанти комунальної установи "Інклюзивно-ресурсний центр" Шаргородської міської ради здійснили виїзди згідно щільного графіку до ЗЗСО та ЗДО.
А саме:
ОЗ "Деребчинський ЗЗСО І-ІІІ ступенів Джуринської сільської ради Вінницької області".
Метою виїзду було засідання членів команди психолого-педагогічного супроводу та визначення рівня підтримки здобувачів освіти.
Для дітей з ООП розробили типологію освітніх труднощів і рівні підтримки у навчанні.
Визначено категорії освітніх труднощів, які можуть виникати у школярів і вихованців дитсадків з особливими освітніми потребами, а також рівень необхідної підтримки для кожної з категорій.
Удосконалено організацію інклюзивного навчання в дошкільних закладах. Якщо інформація про рівень підтримки, якої потребує дитина, не міститься у висновку ІРЦ, то вона розподіляється у групу закладу дошкільної освіти відповідно до рекомендацій команди психолого-педагогічного супроводу та складності порушень.
Для всіх дітей з особливими освітніми потребами, незалежно від визначеного рівня підтримки, команда психолого-педагогічного супроводу складає індивідуальну програму розвитку, а для тих дошкільнят, які цього потребують, – індивідуальний навчальний план.
Якщо до цього часу працівники ІРЦ могли входити до команд супроводу дітей з ООП як залучені зовнішні фахівці, то відтепер вони є обов’язковими у їх складі.
За таких умов формування команд супроводу розроблення індивідуальних програм розвитку (ІПР) дитини відбуватиметься якісніше та суттєво ефективнішою буде взаємодія шкіл.
Директор також може укладати угоду про співпрацю між ІРЦ і закладом освіти та залучати фахівців ІРЦ до спільної роботи.
В межах співпраці школа матиме змогу запрошувати фахівців ІРЦ для проведення семінарів, тренінгів, майстер-класів, а також обміну досвідом та підвищення кваліфікації педагогів.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 «
16»
17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 Всього новин: 306